misssj

Alla inlägg den 30 april 2011

Av J - 30 april 2011 16:15

Nuu har jag köpt mina älskade skor, hade på mej dem igår o fy va sköna dem va !!

Väldigt bra köp kan jag säga!

Vi förade hos Fia som samtidigt höll på göra sig iordning.

Bild på oss girls !


  Emelie, jag , becka och Fia !!

härliga människor! Vid 22 kom taxi och vi åkte till mej, lämnade av lite saker och sedan gick vi vidare till Bulls uteservering där vi började festa, vi tog oss sedan vidare till La coca och sedan stannade vi på Gastons ! Fy helsike sicken fest alltså! bjöd Emelie på en Redd bull vodka så hon satt i farten där inne haha ! vi avslutade festandet med att käka på nudelbaren! och sedan kilade vi hem. idag har jag och Robin redan varit på stan, köpt nytt dushdrapperi, igen hahah ! Lite roligt för vi har 2 stycken drapperi hängades i dushen nu, ska ta och tvätta dem två och hänga upp den nya. Som verkligen är skit cool. Vi handlade även in saxar!


Nu håller jag på att tvätta allt !! och ska snart börja göra mej iordning för kvällen som jag inte vet vad som händer, lite olika bud och lite olika partyn som man är bjuden till. men detta ska nog gå bra!

Ovido - Quiz & Flashcards