misssj

Alla inlägg den 12 april 2011

Av J - 12 april 2011 13:34

AAAAAAAAAAW min älskling är bäst!!!

Nu hoppas jag det verkligen går bra för min älskling!!   

Av J - 12 april 2011 09:32

Åh hade gärna velat ligga kvar i sängen, dock ringde älskling mej 30 ggr säkert påväg till jobbet, så jag fick offra mej ochh svara, den ända frågan han hade till mej va "Daniel sa att vi kunde köpa ett träd till mamma, vad ska vi köpa för träd?"

Vafan e de för jävla fråga?! Så jag svarade "ett bananträd!"    haha då blev han lite irreterad, men ja lite tuttinutti från bådas gulliga sida, så hoppar jag in i dushen. nu sitter jag här i min sköna siden morgonrock och väntar på att mina 2 ägg ska koka färdigt. Hittade en app på iphonen om "hur man på bästa sätt kokar ett ägg" haha.

Va lite roligt.


Igår så städade jag lite jobbade ofc. vände på sängen haha. Kollade lite bilder på datorn och rensade med Robin, bilder på folk som ja.. vi inte behöver längre ha.

Han ska tydligen åka med sin far till England på onsdag och köpa en ny rolls som kommer dit från Usa. så han kommer inte hem förrän på Fredag, Lördag. så undra vad jag ska hitta på dessa dagarna förutom att träna och kolla på dh? Ska iaf jobba hela torsdagen!   

Ikv bär det av för att träna först sen direkt efter det åker jag o sofia ut till Emelie, hennes tur att laga mat ikv till DH på kanal 5!


Nu märker man att de går mot sommaren! Vet ni hur ?! Joo Harrys plockar fram sin uteserering! Så blir man väckt kl 8 på morgonen.

Ovido - Quiz & Flashcards