misssj

Alla inlägg den 4 april 2011

Av J - 4 april 2011 14:30

Tjatja alla mina kära läsare!

Tror de e första gången jag börjar ett blogginlägg med den meningen?

Har precis jobbat färdigt, lunchat med Robin och Simon, miket gott!

Ska kila iväg till gymmet nu hade jag tänkt mej. Sofia skulle egentligen med men så blev de icke, men imorgon taggar vi båda gym samt matlagning och DH kväll!


Idag är det en underbar dag! Vaknade på ett  helt underbart sätt, min älskling tar tag hårt i mej och håller om mej och tillåter mej inte kila iväg till jobbet, så fick ligga kvar en 10 min och njuta av närheten. Perfekt start på dagen!  Egentligen skulle vi tränat tillsammans men, han skulle iväg på lite ärenden! 

Senare kommer lilla Ida hit och ska hämta lite piercingar iom att jag har ngr dubbla sen jag beställde mina 30 st. ska nog beställa fler imon några dagar samt ett nytt Iphone 4 skal!

Av J - 4 april 2011 01:01

Har inte över huvudtaget velat blogga idag.. Har velat men ja vet inte vad jag ska skriva rent ut sagt, utgången i Lördagsnatt hände en sak som jag till och från ångrar jätte mycket som jag även inte vet om jag bör skriva här i bloggen... Mina vänner tycker att jag inte borde ångra det, men ja... Jag har faktiskt ett hjärta också...

Ska lägga mej nu och imorgon bitti kila till jobbet, efter jobbet blir det träning!

Ovido - Quiz & Flashcards