misssj

Alla inlägg den 20 april 2011

Av J - 20 april 2011 14:45

Påsken närmar sig vilket betyder att festa står på schemat och att lönen kommer! Vilket betyder att det ska handlas kläder osv. Ihår vart jag och sofia och tränade ! Har sån fruktansvärt ont i magen vi ökade på situpsen så nu svider det! haha.

Idag ska vi tärna, vi har ändrat våret schema till tärna 3 ledig 1. istället för träna 2 ledig 1. wookat och fisk står på schemat också ! Duktiga ! Idag ska jag färga sofias hår askblond och sedan ska vi tralla till träningen! Ikväll blir det medelgympa har jag för mej ?! Imorgon kör vi Dans fuego + gym. hihi. Ledig fredag sen kör vi 3 dagar igen!


Älskling ska till Tyskland imorgon något med trummkåren sen åker dem igen i början på Juni, kul för dem! Tycker det är bra att han åker bort, så får man sakna honom massor! Igår träffades vi inte förrän 22 och jag var helt slut, gullet fixade allt för mej tills jag somnade. Så somnade vid 23 och vaknade 9.30 riktigt skönt att sova så länge, imorgon är jag ledig så ska sova ut ! Få se om det blir grillning och supe imorgon på kvällen! Hade suttit fet nice !

Ovido - Quiz & Flashcards