misssj

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av J - 17 augusti 2010 22:54

Vet ni vad?

Jag låg i sängen idag och kollade på Robins rygg, jag hatar hans fräknar!

Jag gillar inte dem, det gör inte han heller egentligen. Som tur är så har hans fräknar i  ansiktet nästan försvunnit. iallafall så syns dem inte så mycket, vilket är bra! haha

Han gillar iaf inte heller dem som tur 'är därför kan jag helt öppet säga till honom att jag inte gillar dem!

Jag tycker att det ser äckligt ut   och jag vet inte varför..

typ som någon hudjsukdom?!

Varför har man fräknar egentligen?

Jag önskade han tog bort dem, det gör även han!

Inte nog med det så gillar jag inte leverfläckar, födelsemärken heller!

O som tur är kan man vekrligen ta bort dem!

Tog bort min på axeln, den var jätte liten, men på natten så rev jag alltid sönder den så det blödde! ush!

Så ta bort dem!


Av J - 17 augusti 2010 14:07

Ännu en dag hemma, somnade igår vid 1 och vaknade av att Robins pappa ringde vid 11.

Han kilade iväg och jag fortsatte sova!

Jag är totalt helt däckad av mina tabletter.. men dem säger att det ska gå över snart!

Låg och tänkte inatt innan jag somnade att det är först nu man förstår att man inte har någon skola, idag började några skolan och jag inser nu att gymnasiet? Jag går fan inte där längre.! Kan gå i skolan men kommer nog tacka nej!

Jag har kommit på att jag inte vill bli barnsjuksköterska nu. Kommer troligtvis plugga till mäklare eller ekonom först, och senare kommer jag plugga vidare till sjuksköterska för att sedan bli barnmorska! Vill absolut bli det men inte nu..


Jag tänkte också på det.. att jag hatar rött hår!

Jag har själv varit rödhårig en gång i tiden, då jag tyckte det var as snyggt!

Jag tycker det är jätte fint med naturligt rött hår och jag respektera att folk tycker det är fint. men det är ett Big NO NO för mej!

Helt ute enligt mej.. på sommaren är det jätte fint med blont hår och på vintern med lite mörbrunt!

 

Men men nu ska ja kila från datorn o lägga mej i soffan, en kompis kommer hit, som precis varit hos sin advokat! Hon får ta hand om mej!

Få se vad som sagts... stackarn! Men ja o Robin finns alltid för dej snuttis!

I hope you know that   



Av J - 17 augusti 2010 00:07

Dagen började med att jag fick åka upp till sjukhuset, så snäll som ja e så lät jag Robin sova, och på något sätt tog jag mej upp med buseen!

Jag klarade det, fatta faktiskt inte hur ja lyckades med tanke på den smärtan ´jag hade.

Iallafall så gav jag inte upp, och som tur är så fick jag en läkare som verkligen var bra!

dem skickade hem mej och när jag väl kom ner till bussen så föll jag ihop   

På något sätt så komo jag tillbaka till läkaren som la in mej över dagen. Fick tag i Robin till slut som genast kom upp till sjukhuset!

Där låg jag och krampade med smärtorna, till slut så började tabletten med morfin i verka och jag blir elt groggy! hehe

Lite roligt va det, tydligen hade jag pratat om något hus i simlångsdalen som jag o Robin köpt, och när, hur vi ska bygga om?

Jaa massa konstigheter hade jag pratat om som Robin inte fattade ett piss om.

Till slut så tog vi oss ner till cafeterian och åt lunch! Nachosalald, kan ju lungt säga att detta var gott! Vi hämtade ut lite mer morfin tabletter och begav oss hemåt. vilade lite och som sagt var det Robins Födelsedag så hans mamma och pappa samt mormor kom!

Senare kom Henke, Johan och Melinda hit. Vi fikade men sen blev jag så trött av tabletterna så jag somnade, har nu sovit 20.00-00.00, hörde att dem hade jätte roligt, men jag orkade inte ta mej upp, utan fortsatte sova istället, min ögon är uppsvullna så trött jag är så ska strax sova vidare.

Som jag sa till Robin nu så orkar jag inte vara mer sjuk, tycker det är extremt jobbigt och vill bara bli frisk nu! Tycker att der räcker!

Min lilla Kajsa var här också, gav hennes lite godis. hihi!

Som tur är har jag min älskling jämte mej inatt, som vaktar mej och tar hand om mej! Kan inte ha mer tur än vad jag hat med honom!

 

Hoppas du hade en bra dag, även om jag är sjuk   





Ovido - Quiz & Flashcards