misssj

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2010

dagen de

Av J - 17 augusti 2010 00:07

Dagen började med att jag fick åka upp till sjukhuset, så snäll som ja e så lät jag Robin sova, och på något sätt tog jag mej upp med buseen!

Jag klarade det, fatta faktiskt inte hur ja lyckades med tanke på den smärtan ´jag hade.

Iallafall så gav jag inte upp, och som tur är så fick jag en läkare som verkligen var bra!

dem skickade hem mej och när jag väl kom ner till bussen så föll jag ihop   

På något sätt så komo jag tillbaka till läkaren som la in mej över dagen. Fick tag i Robin till slut som genast kom upp till sjukhuset!

Där låg jag och krampade med smärtorna, till slut så började tabletten med morfin i verka och jag blir elt groggy! hehe

Lite roligt va det, tydligen hade jag pratat om något hus i simlångsdalen som jag o Robin köpt, och när, hur vi ska bygga om?

Jaa massa konstigheter hade jag pratat om som Robin inte fattade ett piss om.

Till slut så tog vi oss ner till cafeterian och åt lunch! Nachosalald, kan ju lungt säga att detta var gott! Vi hämtade ut lite mer morfin tabletter och begav oss hemåt. vilade lite och som sagt var det Robins Födelsedag så hans mamma och pappa samt mormor kom!

Senare kom Henke, Johan och Melinda hit. Vi fikade men sen blev jag så trött av tabletterna så jag somnade, har nu sovit 20.00-00.00, hörde att dem hade jätte roligt, men jag orkade inte ta mej upp, utan fortsatte sova istället, min ögon är uppsvullna så trött jag är så ska strax sova vidare.

Som jag sa till Robin nu så orkar jag inte vara mer sjuk, tycker det är extremt jobbigt och vill bara bli frisk nu! Tycker att der räcker!

Min lilla Kajsa var här också, gav hennes lite godis. hihi!

Som tur är har jag min älskling jämte mej inatt, som vaktar mej och tar hand om mej! Kan inte ha mer tur än vad jag hat med honom!

 

Hoppas du hade en bra dag, även om jag är sjuk   





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J - 20 mars 2012 18:46

Nopp inte lång tid kvar, ca 2 veckor kvar innan Fias lilla knodd kommer ut. Ska bli så kul, tror hon kommer lyckas väldigt bra som mamma    dock kan han ju komma när som! Har köpt en liten bebis present men ska nog ta och köpa en till sak som jag tro...

Av J - 14 mars 2012 21:08


Guuuud va jag längtar just nu till att åka på semester!! känner det i hela kroppen!   En bild på huset i Portugal!     Idag följde Henke med oss hem iom att vi hade hans katt + så va Robin ledig idag så kom han idag, skulle egentligen redan k...

Av J - 12 mars 2012 19:09

iband lönar det sig att vara hjälpsam. Har gjort väldigt många saker sista tiden som jag varit stolt över faktiskt. Finns mycket folk inte vet som jag/vi gör, som egentligen folk inte kommer se. Men det viktigaste är att vi/jag gör det så att vi är...

Av J - 11 mars 2012 20:33

jobb jobb och åter jobb. Fredags jobabde sent, mötte upp Robin för att dra vidare till Felix på inflyttningsfest där vi bland annat träffade nord hans flickvän, joel och övriga människor. I veckan sov jag inne i stan så jäkla skönt att sova ut på en ...

Av J - 6 mars 2012 20:22

Ush är dödstrött! uppe sedan 05.30 imorse, fick ta bussen 07.30 för ett möte inne i stan, hem, lagat mat till älsklingen imorgon, fixat tvätten, fixat massa pappren.. ja.. imorgon är det möte igen på kvällen på jobbet, trosdag är det möte på morgonen...

Ovido - Quiz & Flashcards