misssj

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av J - 15 augusti 2010 23:56

Det är söndag natt och om 3 minuter är det den 16 alltså min underbara pojkväns födelsedag!!!

Wiiihoo ! myskväll? ja!

 

trottsallt så e jag ännu sjuk, ligger i sängen i faktiskt min älsklings morgon rock. jag har 3 stycken morgonrockar men ändå så gillar ja bäst att använda hans!

Sjuk som vanligt?

Japp, vart tom inne en sväng på akuten idag och doktorn sjukanmälde mej från jobbet till på onsdag!

Hoppas att det verkligen blir bättre, annars blir ja fan galen!

Ännu mer medicin som börjar gå mej på nerverna!

 

BTW så vart vi på FOREVER YOUNG i Lördags!!   

Jag tyckte då att 600 kr för 1 biljet + 1600 för hotell för mej, var dyrt för bara en dag!? Tänk då att vi betalar både för mej o Robin!

Smack i ansiktet så dyrt det där blev,

för det första så:

  1. Tycker jag att svensk "prat" musik är för depp!
  2. Alphaville, var inte ens orginal sångaren
  3. Det regnade så in i helvete

 

Det gör inget om det hade regnat om det konserten i helhet var bra. men detta sög ju verkligen.. Jag tyckte att Ultravox var riktigt jävla bra! SIcket drag det var i gubbarna! Herre gud!!

Men till slut var jag o Robins mamma genom blöta trotts att vi hade regnkläder + regn kläder, altlså 2 par regnkläder! Skorna var Genom blöta!!

Så vi gick tillbaka till hotellet och bytte om, när depp musiken kom igen, sen kilade vi ner igen när Alphaville spelade!

När vi väl kom upp började jag känna av min hosta och lungor.. Så jag gick och la mej. Robin o hans bror gick däremot ner för att se Human league spela, som tydligen var de bästa på hela kvällen!

Jag somnade och vaknade vid 7, kollade på tvn, somnade ju med tv-n på, hehe

Väl nere på frukosten så gissa vem som sitte jämte oss och äter?!?!?!

 

ULTAVOX!!!

 

Herre gud!!

Folk bara tittade, och där satt dem jämte oss!

Hehe.

Mysig dag, måste jag säga!

Förutom att jag legat på akuten idag..

 

Nu är klockan 00.08 och min älskling är nu 21 år gammal!

Få bli ett litet inlägg sen bara till honom! hihi! Nu ska jag vända mej om, så handikappade ja känner mej just nu pga lungorna, o mysa med min kisemise!

Nattinatti puss!

Ovido - Quiz & Flashcards