misssj

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av J - 26 augusti 2010 00:05

Just nu ligger jag i sängen, orkar inte ta upp datorn för att skriva ett inlägg nu, jobbade 07-16 idag o när jag kom hem va ja så gott som död nästan. Snart ska jag upp igen för att jobba. Så istället för att blogga på datorn så blogga jag från iphonen :) går lite segt men det får det Vara :) när jag kom hem så kom robins föräldrar så fick börja med att städa, sen fick ka reda på att jag trottsallt blev antagen till biomedicin programmet här i stan .. Lite trist att få reda på det nuliksom :s har ringt Robins bror i Malmö för att deras lilla dotter ska vara här i helgen, ska passa henne hitta på massa saker! Ska ja jätte skoj, ska ta med henne för att rida hade ja tänkt :) om Robins mamma går med på det naturligtvis! Nää katten ligger på mitt huvud och sover, jag själv är helt slut i huvudet just nu så undra om man inte skulle ta o sova, går lite segt och skriva här på mobilen :p Natti natti ! J!

Ovido - Quiz & Flashcards