misssj

Alla inlägg den 7 augusti 2010

BTW

Av J - 7 augusti 2010 13:51

BTW!

ringde doktorn.och dem jävlarna nekade mej att komma dit!

"prova köpa något på apoteket mot hosta!"

Men e ni korkade i huvudet?!

Jag har provat!!!

Har tom provat hostmedecin med morfin i!?

Jävla psykon e dem... så nu ska jag bara vänta på att hosat går över.. Har börjat få ett tryck i huvudet så mycket som jag hosat.. snart hosar jag sönder mina lungor och snart hosat jag väl blod också..

Av J - 7 augusti 2010 13:40

idag skulle jag jobbat, ikv skulle jag varit i Varberg på konsert.

Men vad händer?

Jo vi alla blir sjuka..

Såg verkligen fram emot att jobba, gå på konsert, och bo på hotell med älsklingen, speciellt spa som vi skulle gått på imorgon!

Men nu blir det inget...

Men vi flyttade tydligen konseren till nästa helg i helsingborg, då blir det hotell!

Och förhoppningsvis spa-et också   

Dem ringde och väckte mej imorse, första natten som jag sovit mer än 4 timmar, så ringer BEMANINGEN och väcker mej, frågar om jag kan hoppa in och jobba på min avdelning. hallå? det var mina tider.. jag som ÄR sjuk?! HAHA. men tydligen så hon som skulle jobbat med mej är tydligen också sjuk?

sicken otur... ehehe.

men men. Som sagt Robin har också bilvit lite krasslig. vi båda segar i lägenheten och ingen utav oss vill eller orkar gå ner och handla något så vi får lite mat i magen.. Jag ligger helt utslagen..Men det fanns 1 sätt att få mat. ONLINEPIZZA.SE

Det rädda oss idag.. Det är bra. då smittar vi ingen annan heller! Haha.

Nu ska jag sega vidare, och vänta på min mat. om det kommer fram. heeh


Puss & Kram J!

Ovido - Quiz & Flashcards