misssj

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av J - 16 augusti 2010 01:31

Grattis Världens Underbaraste Puppe!

 

Idag är ingen vanlig dag för det är Puppes födelsedag hurra hurra hurra!!

Dock har jag gett min födelsedags present till min älskling, som han total älskar! hehe.

Men snart kommer det en till, så fort jag får min lön så väntar det en födelsedags present till!

Älskar skämma bort den grabben!

 

  • Vi har kännt varandra i 396 dagar, vilket betyder 396 underbara dagar! vi har klarat oss igenom 141 dagar i lumpen och 18 dagar som jag varit i Serbien! 14 dagar i Schweiz och berg och dalbaner! Vi har tagit oss igenom mycket, gått bra att ha det helt underbart, till att hålla på att splittras, och slutligen.. så är det helt underbart! Du har funnits för mej hela tiden och jag uppskattar verkligen allt du har gjort för mej, din kärlek och din närhet! Allt.. du har gett mej och hjälp mej genom massa saker som jag en dag bara vill ge tillbaka till dej! samtadigt som jag inte hoppas att du kommer vara med om samma saker.. Du är mitt jag vet inte vad jag skulle gjort utan dej! Du är den mest underbaraste människa jag vet, hjälpsamaste och god hjärtade! Jag har levt med dej nu i 8 månader, vi har gått varandra på nerberna samtadigt som vi har haft underbara stundet tillsammans! gått genom eld och vatten, lärt oss massa saker, kommit din familj närmre, och bildat oss en liten egen familj. Du är den som håller mej uppe medan jag är den som håller dej uppe. vi ger och tar energi från varandra för att ha det bra! Älskar dej så mycket som inte kan beskrivas i ord, kommer alltid göra det o vill att det förbli så! Vi kommer aldrig tappa varandra utan hålla ihop!

 

Idag är det min älsklings födelsedag, lite mer än 1 år sen vi lärde känna varandra, då jag egentligen inte var singel. Vi fick en liten trög start då jag dissade dej grymt många gånger pga att jag inte var singel ofc. Jag tyckte så synd om dej, där du stod i ditt ill vitt färgade hår, svarta skjorta och jeans! Facebook nästa var det för mej för att säga förlåt för dissarna jag gav dej, och BTH mailen var tilllaggd på din msn för att få kontakt med mej.

Kommer aldrig glömma ditt mail!

 

* jag kommer vara rak på sak, jag skulle vilja ha dej och prata med medan jag är i lumpen, du verkar vara en jätte söt tjej! 07...*

 

Folk gillade inte att vi umgicks, men det sket vi båda i, vi hade roligt tillsammans och det var huvudsaken!

Dagen kom när jag skulle på semester och du skulle åka tillbaka till lumpen, när vi satt utanför nissan och du berättade hur mycket du tyckte om mej, saker som du varit med om och hur dina ex behandlat dej, hur du berättade att ditt ex var otrogen mot dej, o du inte ville att en tjej skulle vara det mot dej igen.. Det var då vi förstod att vi va på samma nivå och att om vi klarar att jag åker på semester och 5 månader till i lumpen, så skulle vi gå igenom mycket!

 

 Jag umgicks med Robin precis som jag umgicks med mina kompisar, bowlade, gick på rix fm, gick ut på kvällen, dansade! (gryyym dansare!) jag var ärlig mot dej att jag inte var singel, vilket du respekterade. och ju mer jag gled ifrån min dåvarandra pojkvän ju mer närmre kom jag dej! Jag åkte till Serbien, vi höll kontakten. eller ja.... du höll kontakten med mej! Jag ljög om när jag skulle komma hem för att överraska dej! Den minen du hade när jag kom hem till dej, kommer jag aldrig att glömma! Jag hade gjort slut med min pojkvän och det var bara att visa Robin vad jag tyckte om honom.. det tog tid innan det blev vi! Med det var det värt!

 

För 1 år sen var jag som sagt i Serbien hade beställt blombud och allt till dej på din födelsedag, för att göra dej glad! Detta året kan jag ge dej hela mitt hjärta och lite mer! du är allt för mej och jag är såå glad att du finns! Du är en Ängel som gud sänt till mej!

 

Grattis på födelsedagen älskade älskling!

 

Anna hjärta Puppe!

 

 

 

 

   

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards