misssj

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2010

hon där Kissie du vet?

Av J - 12 oktober 2010 22:42

HAHA! Jag bara älskar att läsa Kissies.se

Jag gillar Kissie, jag tycker hon verkar som en skön person, som jag sagt i mina tidigare inlägg om henne!

Jag tycker hon skriver bra saker, kommer faktiskt med bra saker och funderingar!

Nu när jag gick in för att läsa så läste jag om sprutor som man blir smalare av?!

Ja.. vrf inte liksom? Varför ska hon inte få blogga om sådana saker? Varför måste folk kritisera det? Hennes blogg hennes funderingar, varför läsa dem isåfall om man inte gillar det? Jag gillar hennes blogg därför har jag fortsatt läsa! I dagens inlägg skriver Kissie själv att hon vet hur man får tag i dessa sprutorna men att hon inte tänker länka ut det pga att det finns 10,11,12 åringar som läser hennes blogg. Ja mena, vad får henne här egentligen och framstå som in "idiot"?   Jag tycker det var bra skrivet av henne, hade hon varit en idiot hade hon ju länkat ut dessa sidorna! och ja mena.. vill man inte att sitt barn ska läsa hennes blogg så får man ju själv ha ansvar för sitt barn..

Någonting jag mer tycker om är att efter hennes inlägg gå in på hennes kommentarer! Vilket är super kul! Som denna kommentaren tex!


"du vet så väl att de flesta läsarna är 10-12 år och att du kan lura dem medvetet med dina lögnaktiga bilder och påhittade texter.

du borde censureras och stängas av. du har ett ANSVAR för dessa små söta oförstörda småflickorna. de tror att det viktigaste i livet är utseendet och att se utmanande och sexig ut. för vem undrar man?

du vill få andra att må lika dåligt som du.

DU ÄR EN MYCKET ENSAM MÄNNISKA

fast man lever på hoppet att du en dag får ditt straff för det du gör mot dessa oskyldiga och godtrogna småflickor.
för det är INGEN POSITIV BLOGG detta. INGEN POSITIV ENERGI överhuvudtaget.


  •  

    Från
        Kom ihåg mig
    URL

    Säkerhetskod
       Spamskydd  

    Kommentar

    Av J - 20 mars 2012 18:46

    Nopp inte lång tid kvar, ca 2 veckor kvar innan Fias lilla knodd kommer ut. Ska bli så kul, tror hon kommer lyckas väldigt bra som mamma    dock kan han ju komma när som! Har köpt en liten bebis present men ska nog ta och köpa en till sak som jag tro...

    Av J - 14 mars 2012 21:08


    Guuuud va jag längtar just nu till att åka på semester!! känner det i hela kroppen!   En bild på huset i Portugal!     Idag följde Henke med oss hem iom att vi hade hans katt + så va Robin ledig idag så kom han idag, skulle egentligen redan k...

    Av J - 12 mars 2012 19:09

    iband lönar det sig att vara hjälpsam. Har gjort väldigt många saker sista tiden som jag varit stolt över faktiskt. Finns mycket folk inte vet som jag/vi gör, som egentligen folk inte kommer se. Men det viktigaste är att vi/jag gör det så att vi är...

    Av J - 11 mars 2012 20:33

    jobb jobb och åter jobb. Fredags jobabde sent, mötte upp Robin för att dra vidare till Felix på inflyttningsfest där vi bland annat träffade nord hans flickvän, joel och övriga människor. I veckan sov jag inne i stan så jäkla skönt att sova ut på en ...

    Av J - 6 mars 2012 20:22

    Ush är dödstrött! uppe sedan 05.30 imorse, fick ta bussen 07.30 för ett möte inne i stan, hem, lagat mat till älsklingen imorgon, fixat tvätten, fixat massa pappren.. ja.. imorgon är det möte igen på kvällen på jobbet, trosdag är det möte på morgonen...

    Ovido - Quiz & Flashcards