misssj

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av J - 12 oktober 2010 22:42

HAHA! Jag bara älskar att läsa Kissies.se

Jag gillar Kissie, jag tycker hon verkar som en skön person, som jag sagt i mina tidigare inlägg om henne!

Jag tycker hon skriver bra saker, kommer faktiskt med bra saker och funderingar!

Nu när jag gick in för att läsa så läste jag om sprutor som man blir smalare av?!

Ja.. vrf inte liksom? Varför ska hon inte få blogga om sådana saker? Varför måste folk kritisera det? Hennes blogg hennes funderingar, varför läsa dem isåfall om man inte gillar det? Jag gillar hennes blogg därför har jag fortsatt läsa! I dagens inlägg skriver Kissie själv att hon vet hur man får tag i dessa sprutorna men att hon inte tänker länka ut det pga att det finns 10,11,12 åringar som läser hennes blogg. Ja mena, vad får henne här egentligen och framstå som in "idiot"?   Jag tycker det var bra skrivet av henne, hade hon varit en idiot hade hon ju länkat ut dessa sidorna! och ja mena.. vill man inte att sitt barn ska läsa hennes blogg så får man ju själv ha ansvar för sitt barn..

Någonting jag mer tycker om är att efter hennes inlägg gå in på hennes kommentarer! Vilket är super kul! Som denna kommentaren tex!


"du vet så väl att de flesta läsarna är 10-12 år och att du kan lura dem medvetet med dina lögnaktiga bilder och påhittade texter.

du borde censureras och stängas av. du har ett ANSVAR för dessa små söta oförstörda småflickorna. de tror att det viktigaste i livet är utseendet och att se utmanande och sexig ut. för vem undrar man?

du vill få andra att må lika dåligt som du.

DU ÄR EN MYCKET ENSAM MÄNNISKA

fast man lever på hoppet att du en dag får ditt straff för det du gör mot dessa oskyldiga och godtrogna småflickor.
för det är INGEN POSITIV BLOGG detta. INGEN POSITIV ENERGI överhuvudtaget.


  • Av J - 12 oktober 2010 14:45

    God morgon Sverige!

    Upp och hoppa! Eller... inte!

    Jag har iallafall kommit upp! varit inne i dushen, smetade in mitt hår i hårinpackning! Denna gången körde jag på Björn Axens hårinpackning som man ska ha i håret i 20 minuter! Flipp eller Flopp? Ja.. jag kan nog inte säga det just nu.. men just nu är det flopp men jag tror mer på den än på hårinpackningen som Robin tjatat om ska vara bra!

    Jag tyckte faktiskt inte den va så bra denna Aussie! Då väljer jag hellre Björnes hårinpackning!!


      eller   

    Av J - 12 oktober 2010 00:37


    Igår färgade om håret, Själv! Plus så kletade jag in mej i ansiktsmask!

    Hade feber också, så kändes gott att bara ta det lugntoch gotta mej själv!

    Robin såg väldigt förvånad ut när han såg mej när han vaknade!



      


    Robin ser väldigt glad ut! haha.


      

    Älskar smygfota honom när han sover!


    Ovido - Quiz & Flashcards