misssj

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av J - 8 oktober 2010 20:46

Har precis anlänt hemma hos Emelie <3 sitter redan med färg i håret för färgning! WOOOHOO!

Snart kommer de resterande hit och så blir det party! Förfest här och sedan vidare in till stan! YEAH!

Är redan stört taggad!!!!



Av J - 8 oktober 2010 14:09

God morgon, J är uppe och hoppar! Har precis diskat klart HALVA disken och så fort det har torkat så ska jag fortsätta med andra halvan! Tvätt står på schemat också men Robin har nycklen så får vänta tills han kommer hem!

Ska även hinna Dammsuga, moppa golvet och springa ner och utföra lite ärenden!


Jag vaknade av att Mamma smsade och frågade om jag skulle jobba men det skulle jag icke! Sen så ringer Robins kompis honom för att träffas? SURE! Men ta inte hit honom! Sen hans flickvän hoppade på MEJ att flörtat med honom så nej tack! Sådana människor vill jag inte ha i lägenheten =) Klockrent av henne att hoppa på mej att flörta med honom (vilket inte var sant) när det är fittan själv som varit otrogen mot honom, så klockrent!    Jag anser att, att otrogen är fruktansvärt äckligt och mer respekt ska man ha för sin partner! Att man kan sjunka så lågt är inte acceptabelt i ett förhållande och om man gör det ska man inte ha ett förhållande! Så denna tjejen kan ju bara dra sig i röven eller helt enkelt ta o stoppa upp något jävligt stort där =). Stackars Robin som får gå och lyssna på detta också!

En annan sak är att:


JAG ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT FEST SUGEN!!

Så ikv blir det PARTY!


ALL IN!

Ovido - Quiz & Flashcards