misssj

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av J - 25 oktober 2010 23:48

Idag har varit en såååååå bra dag!

Har verkligen njutit av livet! haha Förutom 1 sak, som jag inte tänker ta upp!

Min dag började iallafall att jobba! Yippie!

Sen hem, käkade sallad på Sandys med älskling sen direkt vidare till Varberg där jag var på make up utbildning! Fatta va härligt! Bara en massa kvinnor, massa make up och TEMAT var CHOKLAD!!! Fatta va gott!! MUMS! Jag njöt av tiden att lära mej massor, och ta del av det jag kommer att göra härdan efter, har äntligen fått älskling på tankarna att detta kan bli bra! Kommer verkligen njuta av tiden av det jag verkligen tycker om!!


Imorgon bär det av till Ullared, haha! typ 4 gången jag är där? Ska shoppa lite saker till vårat hem och lite produkter osv! Mysigt, vi är 5 tjejer som ska åka och detta kommer verkligen att bli myspys!   Klockan är mycket så ska hoppa in i dushen och njuta av tiden där inne! hhihi! Jag älskar er alla som stöttar mej, allra mest Emelie E S och min underbara älskling som kommer följa mej hela vägen just nu igenom detta   

Ovido - Quiz & Flashcards