misssj

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av J - 26 oktober 2010 23:51

Dagen började med jobb, haha som alltid! Sen direkt ner till stan, hem byta skor och iväg för att ta bussen till Ullared! HAHA! sjukr rolig kväll, vi kom fram vid.. 5-6? Jag och Emelie gick mest runt och kollade medans den andra Emelie letade saker på sin köplista! haha!

Jag och Emelie gick runt i ca 30 min och letade efter vanliga baslinnen och hittade inte, till slut blev vi koko och frågade! HAHA då visa det sig att de vart precis bakom hörnan! HAH.

Ialalfall så blev det lite köp trottsallt, får samla på sig lite till lägenheten! Nästa gång ska älksling följa med så får vi köpa massa nya saker till kök, badrum osv! och med bil!

Påväg hem var det som roligast, matöppet såg jag inte mat och fick fram att det bara hette öppet, eller

Emelie: Skummbanan emelie? neeej du tål inte...

           Skummbanan johanna?  eeehh.. neeej du tål inte..

          Då får ja mer själv!

massa klockrena saker hände! Men roligaste och sjukaste avslut var när vi steg av bussen väl hemkommen i halmstad, och vi går 3 på rad och Emelie skriker NEEEEEEEEEEJ dem jävlarna sket på mej!! HAHA!

ahja.. men en oförglömlig kväll alltså!

Imorgon ska jag tidigt till Daniela och beställa lite saker till utbildningarna! Kommer bli jätte mys och skoj att träffa girlsen igen!


Let´s Glo! Puss & kram J!





Ovido - Quiz & Flashcards