misssj

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av J - 17 oktober 2010 23:03

Ush hänt rätt mycket på sista tiden, så mycket så man glömmer nästan   


Ja mkt mer har hänt men har inte hunnit lägga in bilderna från mobilen =/!

Hela helgen har jag jobbat natt! Jag och Robin åkte till hans föräldrar idag mysigt va det! En härlig höstdag faktiskt, Robin hjälpte till med att bära sten medans jag gick in o kokade te! sen satt jag och hans mamma, fikade och små pratade! Härligt att man får hör att man e en redig tjej men klockrenast va när hon säger

 "Bra att Robin inte har kvar exet J******e, knepig tjej man fick ju aldrig kontakt med henne, konstig typ det där!"

 haha omg!! ah men men .. härligt o höra att man är en bra tjej och att man är lik Robins mamma? haha! tydligen hade Robin också berättat när vi dejtade "mamma, du kmr säkert gilla henne jätte mycket, hon är som dej!" Hahah! Jag tror jag skulle dö av skratt när hon berättade detta! Men tur att man är omtyckt iallafall   Har iaf varit omtyckt av alla mammor till mina 3 ex =)! En hade tydligen också erkänt för ett av mina ex´s nya tjej att "ingen kommer ersätta min favorit tjej J!" aw =)! hahah men sry tjejen!


Började iallafall laga mat hemma hos mina svärföräldrar! Så jag stod för matlagningen och Robins mamma stock o gjrode iallafall grönsakerna! Robin hjälpte pappa med att såga träd och sedan blev det tacos käk! Mums! sen sastt vi mycket framför öppna spisen, jag tog hand om veden woohoo! jag tog faktiskt inte eld på någonting!   Nu ligger jag i sängen och kollar på kungar av tylösand, sen ska jag nana lite tänkte jag! Imorgon blir det


  • Tandläkaren
  • Försäkringskassan
  • Äpple butiken för att kolla en sak till min telefon!
  • Jobb!!

Så.. sov gott!   




Vart också hos Joel Robins kompis som klockrent döpt sin katt till Siv ! så söt!


 


Hunden som försökte äta upp stolen på EH! haha!



Molly låg i mitt knä när vi åkte bil till Mellbystrand med Ida, Emelie N, Emelie och Robin ! Roligt va de ! min lilla sötsak molly!!


    


Jag och Ida käkade på Sandys, mixsallad!


 


Robin satte in Gilet i kylen?   


 


Pysslade om Molly när hon "frös" höhö!


   


Robin blev lite sne under fötterna!


  


Robin badade, så ropade han på mej o ja tappa en tallrik på näsan x)


  


Chrisitan kom ner igår och träffade mej, fick även träffa min Älskling!


 

Ovido - Quiz & Flashcards