misssj

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av J - 6 oktober 2010 00:27

Ja som rubriken säger så e jag grymt taggad på att göra en ny piercing och en tatuering!

Satt idag i bilen med Ida och disskuterade lite om det, och nu är jag inne på en ny piercing! Tatueringen kommer att dröja lite, iom att det handlar ju faktiskt om att ha den för hela livet... så kanske blir en henna först? För att se hur det känns!


Min checklista just nu är:


[ ] Moonboots!

[ ] Kavaj

[ ] Juvederm kindbens förstoring

[ ] Piercing

[ ] Tatuering



Sen ska jag på någon ansiktsbehanling hemma hos Emelie E, får se hur det blir med det!

Ska även boka ett spa snart!

Saknar mitt körsbär så otroligt mkt! Så får se om jag får honom att åka på spa med mej sen! Om min pojke går med på det ofc!

Nu ska jag kila in i dushen ska upp tidigt!



Ovido - Quiz & Flashcards