misssj

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av J - 18 oktober 2010 22:54

Just nu kryllar det med saker i huvudet, har planerat saker 1 vecka framåt som jag ska hitta på med mina 5 girls, Emelie N, Emelie, Melinda och Ida! Redan sett till så att vi får låna bilen osv av Robin! Sneeeel pojke jag har, men villkoret är ju såklart att det finns bensin i den när vi lånat den! OFC baby!   

Jag har så mycket o skriva men känns just nu som att orden inte riktigt kommer fram, har börjat fundera väldigt mycket, lite så att det är läskigt.. .skola, jobb osv?

Har kommit på att min kropp tar KÅL att jobba dag natt dag natt dag natt, just nu! Kändes vekrligen idag, sa till min underbara pojkvän att jag inte mår så bra pga så mycket tankar som snurrar runt i huvet på mej, och han blev typ... rädd? Men det har som tur är inget med honom o göra utan bara oro om hur våren kommer bli. Men som alla säger är att allt kommer går bra och det hoppas jag innerligt mycket!

Om några dagar ska vi börja planera Halloween, kommer bli jätte mysigt, blev ju hembjudna till Robins föräldrar, hans bror och barn kommer hit till halmstad den veckan så vi tänkte fixa lite spök runda osv till barnen! Kommer verkligen bli jätte roligt    Får hjälpa svärmor med mat, lekar osv!


Började även tänka på det jag skrev i förra inlägget om Robins ex, och jag har faktiskt lite dåligt samvete för det.. Jag är inte en person som helst vill dömma en person jag inte känner, Jag känner inte henne, har aldrig träffat henne, men det ända tyvärr jag fått höra är negativa saker om henne.. och ja.. folk som inte tyckte om henne pga hur hon va, hur hon betedde sej och då Robin själv som berättat massa negativa o mysko saker om deras förhållande.. Lite synd. Men jag lyssnar ju på min pojkvän och visst kan jag tycka negativt om det han berättat vilket då har påverkat att jag tycker hon är konstig osv. men jag kommer ändå inte dömma en person jag inte känner pga andras tankar, hon är säkert jätte snäll om man lär känna henne, vissa människor måste man lära känna.. Folk gillade inte henne och hon ja.. deras förhållande verkade inte särskilt omtyckt heller.. Plus att det sedan kom fram ett o annat till Robin när han var i lumpen som hon tydligen gjort? Men det kommer han väl inte få svar på heller tror ja. Robin gillar inte henne och han vill inte ha någon kontakt med henne, vilket är hans val. Man kan naturligtvis ha kontakt med sitt ex, men inte överdrivet mycker? som tex när jag och Robin dejtade, varje gång hon skrev när jag satt vid datorn? Rätt jobbigt.. jag trodde faktiskt Robin ljög om att han var singel när jag såg henne skriva hela tiden, jag kollade inte vad hon skrev, det angår inte mej? Men han brydde sig inte om henne. Jag och mina ex är kompisar, inte med mitt senaste ex, men det kanske kommer någon dag?


Nog med det ialla fall, jag hade dåligt samvete men som sagt, jag känner inte tjejen så jag vet inte hur hon är! Nu är dilemmat


Vad ska man ha på sig på Halloween?!

 


Ovido - Quiz & Flashcards