misssj

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av J - 21 oktober 2010 23:33

Jävla idiot!

Du är en falsk människa och borde inte ha några kompisar!


Sen så Jag ångrar innerligt mycket att jag ens hade dåligt samvete för att jag bad om ursäkt i princip för jag kritiserade Robins ex!

Men vilken jävla idiot hon e! Bara för du knullat? Sugit av ngn ? Kysst ngn? ja varit otrogen, så ska jag få drars med att Robin inte kan lita på mej?!

Jävla Idiot rent ut sagt!

Just nu hatar jag dej otroligt mycket!

Och du kan bara ta o dra åt helvete!



Som tur är Älskar Robin mej, och egentligen skulle jag vilja bara hänga ut det jag har att säga men jag inser att det inte är det värt, jag har varit totalt helt till 100 % ärlig mot robin och just nu, saker som en viss person sagt och gjort. vet han om han är min pojkvän och jag skulle aldrig kunna leva med att göra ngt mot honom, hade inte kunnat se mej själv i spegeln om jag hade gjort någionting med någon annan! Jag älskar Robin så otroligt mycket av hela mitt hjärta, så vrf skulle jag ens vilja förstöra eller göra någonting? Vi har det bra o allt flyter på mellan oss! Robin är det bästa som har hänt mej och jag hoppas att det kommer vara jag och han livet ut. Ett liv med honom skulle vara allt jag begär! Som tur är vet Robin att jag är ärlig till 100 mot honom, men trottsallt finns det självklart en oro, rädlsa att mista mej eller bli sårad av mej, pga hans ex otrohet, men du kan bara ta o brinna upp i helvetet som ens försöker förstöra...

Av J - 21 oktober 2010 00:52

Ansiktsbehandling? Ja tack!

Ikväll vart vi hos emelie som planerat och fick oss en fullständig ansiktsbehandling, fick lära oss jätte mycket, jätte söt och snäll tjej som hjälpte till med att informera och lära oss hur man ska göra och vad! Super mysigt vart detta. Så Tack Emelie!

Jag blev så intresserad att jag ska med på en kurs på Måndag i Varberg! Kommer bli skit skojigt!!   

Jag kan knappt vänta!!!


Ovido - Quiz & Flashcards