misssj

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av J - 23 oktober 2010 15:13


Kväll på Olivers 22/10-2010


Jag och Älskling! <3

  


Melind aoch Johan!

  


Emelie och Stefan!



Smakade på glassen!  

  


Älskling tryckte mitt ansikte i glassen! Haha


    


Mums!



Deras gotti som jag inte tålde!


 


Jag


 


Melinda!


  


Melinda och Emelie

Av J - 23 oktober 2010 15:04

Morgon morgon, gårdagen spenderades på Olivers Yeey!

Sådär god mat kan ja säga, men e kanske lite bortskämd av mej nu för tiden med god mat!

O hemma gjord mat som är super god ! Mums!

Gårdagen var jätte trevlig vi åt och hade det kul, skämtade och drack, Vi hade beställt en cheescake tårta som va uppdelad i portioner, jätte sött! Vi beställde att bandet skulle spela födelsedags sången på engelska till Johan, han jobbar som kock där och visste inte att vi vart där ens, så service personalen fick honom o komma ut med gottesakerna, så började bandet spela! Lite mysigt hela Olivers reste sig upp och spelade! Pinsamt!!! Men roligt! han vart nog ganska generad men han blev paff!   Melinda, jag och Emelie hade pratat ihop oss lite med det hela!


Dagen Idag, skulle egentligen spenderats på landet och rida! Men tyvärr så öser det tydligen ner regn i Harplinge så det blev ingen rida idag! Så, så fort någon fin dag kommer så ska Emelie, Emelie, jag och ev Melinda? ut och rida!   Imorgon ska vi till Robins föräldrar på Medelhavssynfoni middag! GOTTI GOTT GOTT! Robins mamma gör världens godaste mat, förutom min mammas mat! Haha, Jag är inte bortskämd av mej faktiskt med hemma gjord mat, jag äter det som bjuds och inte som vissa andra som inte gillar minsta lilla sak!

Melinda är och tatuerar sig så hon kommer senare o komma och visa den, lääängtar! Nu ska jag och Robin äta mat och kolla på Mumin! HAHA!



Puss & Kram J!






Ovido - Quiz & Flashcards