misssj

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

Vet ni vad?

Av J - 24 augusti 2010 22:15

  Jobbdag idag!

Det var otroligt lugnt på jobbet!

Lungt och lugnt.. jag städare och sprang mellan rummen för att dela ut medecin, lagade mat, gav insulin osv.. jag hade fullt upp.

Men det som jag anser är luugnt det är att ingen dement får sin anfall alltså.. krälar på golvet, rymmer? tar sönder saker, tjatar öronen om vissa saker, ifråga sätter allt, inga behovs medeciner att ge.. ja på barn nivå nästan.


Till slut när jag hade lagt vissa och inväntade natten så kollade vi på Fångarna på fortet! Ush.. gillar inte de programmet! haha

Men vi hade lite kul måste jag erkänna   En sak jag kom och tänka på var att det var ju grupper ur olika tvprogram, varför inte ha bloggersker?


Inte för att jag tror att dem inte skulle klara det eller att dem skulle vara roligaren andra. Men tänk er kissie, kenza, blondinbella, katrin, dissies .. ja tänk er alla dem i ETT lag!

Why not?

 

Undra hur dem hade samarbetat!

 



När jag kom hem möttes jag av en stor lila flagga med IVP på!

VRF i helvete har Robin tagit hem den?

När jag berättade för Melinda så trodde hon att det bara var själva tyget..

Nej nu menar jag stången också snett över HELA lägenheten!

Möttes av den i dörren.

Nu är han på nollnings fest, o hoppas han har roligt!

En sak är komiskt med honom det är att, när jag inte är hemma och han undrar vart jag är.. så vågar han inte ringa. när han får lite lätt panik så ringer han och fjantar sig i telefonen! Ungefär 10 telefonsvarare på min mobil, där det bara är han som fjantar sig? HAHA! Alltid lika roligt och höra dem!

Jag har iaf lagt mej i sängen för att snart sova. Men jag vet att jag ändå inte kommer kunna somna förren älskling är hemma.. det är som någon sorts avslappning att ha honom liggandes jämte mej!

Inatt kunde jag inte somna för att han låg och ryckte till hela tiden. till slut när jag somna, vakna jag av att han vänder på sig och rycker mej närmre honom och håller om mej jätte hårt! såå jävla mysigt!

Det öser ner rregn och stackarn som ska gå hem..

Ännu en nyhet är att Melinda och Johan är tillsammans! Dem är ur gulliga tillsammans!!   i can smell love in the air! Redan vid första gången dem träffades!

Nu ska jag starta någon film tills jag somnar!


Puss & Kram J!


  



 
 
Ingen bild

EEEEMMMAAAAAA

25 augusti 2010 15:56

Johanna?! Är det melinda som tjatar på att du ska ha rosa som bakgrundsfärg? Jag ska vara ärlig.....Jag blir blind av den färgen

J

25 augusti 2010 18:24

HAHA NÄÄÄ! ROSA E FINT!

 
Ingen bild

...

25 augusti 2010 21:37

Dom kommer att ha bloggerskor som ska tävla.

J

25 augusti 2010 23:56

Ahh fick reda på de imorse

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J - 20 mars 2012 18:46

Nopp inte lång tid kvar, ca 2 veckor kvar innan Fias lilla knodd kommer ut. Ska bli så kul, tror hon kommer lyckas väldigt bra som mamma    dock kan han ju komma när som! Har köpt en liten bebis present men ska nog ta och köpa en till sak som jag tro...

Av J - 14 mars 2012 21:08


Guuuud va jag längtar just nu till att åka på semester!! känner det i hela kroppen!   En bild på huset i Portugal!     Idag följde Henke med oss hem iom att vi hade hans katt + så va Robin ledig idag så kom han idag, skulle egentligen redan k...

Av J - 12 mars 2012 19:09

iband lönar det sig att vara hjälpsam. Har gjort väldigt många saker sista tiden som jag varit stolt över faktiskt. Finns mycket folk inte vet som jag/vi gör, som egentligen folk inte kommer se. Men det viktigaste är att vi/jag gör det så att vi är...

Av J - 11 mars 2012 20:33

jobb jobb och åter jobb. Fredags jobabde sent, mötte upp Robin för att dra vidare till Felix på inflyttningsfest där vi bland annat träffade nord hans flickvän, joel och övriga människor. I veckan sov jag inne i stan så jäkla skönt att sova ut på en ...

Av J - 6 mars 2012 20:22

Ush är dödstrött! uppe sedan 05.30 imorse, fick ta bussen 07.30 för ett möte inne i stan, hem, lagat mat till älsklingen imorgon, fixat tvätten, fixat massa pappren.. ja.. imorgon är det möte igen på kvällen på jobbet, trosdag är det möte på morgonen...

Ovido - Quiz & Flashcards