misssj

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2010

kvälll

Av J - 11 augusti 2010 23:25

Kväll ljuva kväll

 

Jag ligger ensam här i sängen, hatar det!

Som tur är så har jag Hubbe jämte mej som ligger med huvudet på min axel och tassarna runt armen..

Han är mitt   

Som tur är så har jag 2 stycken som tar upp det helt.

klockan är 23.27 och jag har jobbat kväll ska upp klockan 6 för att jobba dag igen.

Vart på rasten och köpte host tabletter.

Det var iallafall den drygaste kvällen på jobbet någonsin, var bara 1 brukare som åkte hem tom så då var jag HELT ensam på avdelningen.. haha. jaa. vad ska man göra mer än att städa och baka?

Man blir själv koko till slut..

På Fredag blir det att kolla på Em simningen i Budapest, får se om min kusin bli europa mästare i Ryggsim.. hoppas verkligen det!

Nu är det bara 1 dag till sen är jag ledig helg, åka till helsingborg på lördag på konserten jag inte var på i Lördags pga sjukdom.

 

Just nu ligger jag och kollar på en film "last song" som tydligen ska vara bra.. jo visst är den bra, men så jävla tragisk.. Påminner allt dåligt jag varit med om..

Hur mycket människor bertyder för mej. alla som ställt upp dem senaste 6 månaderna..

och dem som inte har någon jävla aning om vad som händer...

Detta är första dagen som jag är depp på 1 månad.. sen jag sluta gå hos psykologen. Imorgon måste jag boka tid igen.

Men anledningen är att jag blir påmind om det som hänt. Min pojkvän är den som håller mej uppe, men allra mest Hubbe.. jag köpte honom innan allt hände, han var med mej här när Robin åkte till Schweiz.. Han är mitt <3, mitt allt. och jag önskar han aldrig lämnar mej.

Jag känner mej ensam här i sängen, hatar att sova själv när Robin jobbar. Jag bokstavligen hatar det...

Imorgon är det nya tag, Ny dag, jag träffar inte Robin förrän klockan 8 imorgon kväll   Hoppas vi får en kväll ensama då!

 
 
Ingen bild

EEEEMMMAAAAAA

12 augusti 2010 21:22

JOHAANNAAA!!! YOU CAN DO IT!! :D Du är en tuff och en underbar tjej. Du får inte tro att jag glömmer bort dig för att jag inte har hört av mig :( Har jobbat...bajsat (:p)..jobbbat..eeehm..jobbat..jaa...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J - 20 mars 2012 18:46

Nopp inte lång tid kvar, ca 2 veckor kvar innan Fias lilla knodd kommer ut. Ska bli så kul, tror hon kommer lyckas väldigt bra som mamma    dock kan han ju komma när som! Har köpt en liten bebis present men ska nog ta och köpa en till sak som jag tro...

Av J - 14 mars 2012 21:08


Guuuud va jag längtar just nu till att åka på semester!! känner det i hela kroppen!   En bild på huset i Portugal!     Idag följde Henke med oss hem iom att vi hade hans katt + så va Robin ledig idag så kom han idag, skulle egentligen redan k...

Av J - 12 mars 2012 19:09

iband lönar det sig att vara hjälpsam. Har gjort väldigt många saker sista tiden som jag varit stolt över faktiskt. Finns mycket folk inte vet som jag/vi gör, som egentligen folk inte kommer se. Men det viktigaste är att vi/jag gör det så att vi är...

Av J - 11 mars 2012 20:33

jobb jobb och åter jobb. Fredags jobabde sent, mötte upp Robin för att dra vidare till Felix på inflyttningsfest där vi bland annat träffade nord hans flickvän, joel och övriga människor. I veckan sov jag inne i stan så jäkla skönt att sova ut på en ...

Av J - 6 mars 2012 20:22

Ush är dödstrött! uppe sedan 05.30 imorse, fick ta bussen 07.30 för ett möte inne i stan, hem, lagat mat till älsklingen imorgon, fixat tvätten, fixat massa pappren.. ja.. imorgon är det möte igen på kvällen på jobbet, trosdag är det möte på morgonen...

Ovido - Quiz & Flashcards