misssj

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2010

bröst förstoring

Av J - 8 augusti 2010 22:34

Sanningen ska fram!

Yes!

Vart nu inne på Kissies blogg. och jag måste säga att jag gillar tjejen!

Tjejen har lite upp o ner gångar, men vem har inte det?

Hon står för det som hon skriver (förmodar jag)

och hon skriver rakt ut vad som är sant!

 

Den bästa komentaren "det är ju ni läsare jag tjänar pengar på"

minns inte när eller vart på hennes blogg jag läste det.. men det är ju sant?

Det är ju på grund av oss som hon är känd    

Men iallafall jag gillar tjejen!

Tycker hon är stark som vågar prova sig fram, göra bröst förstoring, läpp förstoring och lite mer förstoring i hakan. osv.. eller ja, jag tror inte hon har någon annanstans?

 

O om sanningen ska fram så skulle jag också vilja ha bröstförstoring, inte kanske så stora som Kissies bröst men ja 1-2 storlekar större.. plus så skulle jag vilja sätta in Botox i kindbenen för att få fram dem lite mer. det är nog det första jag ska göra denna hösten!

Bröst förstoringen kommer få vänta lite till. Men det är en sak jag vill göra!

 

Abosolut!

Jag är för det!

Plus bara för att man gör något sånt så betyder det inte att man är trög eller inte sig själv. Det mesta hänger på självförtroende!

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J - 20 mars 2012 18:46

Nopp inte lång tid kvar, ca 2 veckor kvar innan Fias lilla knodd kommer ut. Ska bli så kul, tror hon kommer lyckas väldigt bra som mamma    dock kan han ju komma när som! Har köpt en liten bebis present men ska nog ta och köpa en till sak som jag tro...

Av J - 14 mars 2012 21:08


Guuuud va jag längtar just nu till att åka på semester!! känner det i hela kroppen!   En bild på huset i Portugal!     Idag följde Henke med oss hem iom att vi hade hans katt + så va Robin ledig idag så kom han idag, skulle egentligen redan k...

Av J - 12 mars 2012 19:09

iband lönar det sig att vara hjälpsam. Har gjort väldigt många saker sista tiden som jag varit stolt över faktiskt. Finns mycket folk inte vet som jag/vi gör, som egentligen folk inte kommer se. Men det viktigaste är att vi/jag gör det så att vi är...

Av J - 11 mars 2012 20:33

jobb jobb och åter jobb. Fredags jobabde sent, mötte upp Robin för att dra vidare till Felix på inflyttningsfest där vi bland annat träffade nord hans flickvän, joel och övriga människor. I veckan sov jag inne i stan så jäkla skönt att sova ut på en ...

Av J - 6 mars 2012 20:22

Ush är dödstrött! uppe sedan 05.30 imorse, fick ta bussen 07.30 för ett möte inne i stan, hem, lagat mat till älsklingen imorgon, fixat tvätten, fixat massa pappren.. ja.. imorgon är det möte igen på kvällen på jobbet, trosdag är det möte på morgonen...

Ovido - Quiz & Flashcards