misssj

Alla inlägg under februari 2010

Av J - 11 februari 2010 10:46

Jahaa. Ja jag vet att jag är lite sen med att sett denna filmen men men, Robin laddade ner den för min skul!!

Lilla kycklingen

 

  

 

Nu har jag sett den! Och den var jätte bra! Nu skuille jag vilja se bortspolad också! Jag bara älskar barnfilmer, finns inget bättre förutom dem gammla klassikerna då!

Nu ska jag fortsätta städa och tvätta innan Robin kommer hem!

 

Puss & Kram J!

Av J - 10 februari 2010 21:30

Jahaa en ledig dag o har inte gjort någonting, jag skulle hämta ut mina lincer, men det blev inte av.

Jag har ett hål i tungan nu iaf!

Robin bet mej i låret så skulle jag putta bort honom och puff så slår han sitt huvud i min käke och jag biter mej själv i tungan!

Jätte mysigt!

Det gjorde skit ont och jag börja gråta, robin trodde jag skämtade för att få uppmärksamhet tills han såg hur det droppade blod! ush..

När jag kollade mej i spegeln så ser jag ett stort hål i tungan. Nu kanske jag ska passa på att göra min piercing när jag väl har en uppsvullen och halvvägs hål i tungan!


Puss & Kram J !

Av J - 9 februari 2010 19:39

BTW!

Robin vill att jag ska köpa airsoft uniform, vafan ska ja med de?!

Jag ska vara med o spela, SURE!

Men vill inte ha ngn utrustning ;S

Ska göra en god gärning ! Ska anmäla mej för att kunna ge blod! YEAH!

 

Puss & Kram J!

Av J - 9 februari 2010 19:34

Dagen har varit seg, jobbat nu i 8 dagar både dag för att sedan mot natten gå på ett pass, skit jobbigt!

Nu ska jag lägga mej och sova, för imorgon är jag ledig och ska ta en tur på stranden!


Puss & Kram J!

Av J - 8 februari 2010 15:40

Gårdagen var rätt jobbig kan jag säga, massa jobb både dag och natt plus ingen sömn!

Jag somnade vid 8 när jag och Robin kollade på film och han somnade nog strax efter mej.

Iaf! upp tidigt för att gå till min dag på Avdelning 17, dvs att barn som är för tidigt födda ligger på denna avdelningen! Dem var jätte söta, snälla och föräldrarna var väldigt positiva ändå om det var riktigt dåligt med dem plus att jag som elev var med. Nu har jag iaf slutat och ska lägga mej lite för att vila, hoppas på att Robin låter mej göra det, vilket jag inte tror.

 

Puss & Kram J!

 

 

Av J - 7 februari 2010 15:52

                    

Min Bby<3

 

Puss & Kram J!

Av J - 6 februari 2010 23:45

Dagen har spenderats på jobbet, direkt när jag kom hem till Robin så kommer hans mamma och hämtar oss!

Vi kör ut till deras hus i Uglarp och spenderar dagen där!

Jätte mysigt att varje gång man kollar ut genom fönstret så ser man havet, fy fan va jag vill ha sånt hus också!! Spendera sommaren där? Yes!

Vi monterade ihop en byrå tillsammans, Mr handyman kommer upp på bild sen när jag lagt in bilderna på datorn!

Vi fikade, åt mat, pratade och kollade på melodifestivalen! Fy fan vad dålig den va!

Jag ska snart kila ner till jobbet, sen hem för att sova, och upp tidigt igen för att jobba!

 

Puss & Kram J!

Av J - 6 februari 2010 10:33

God morgon! Johanna är redan öppe =) Robin ligger fortfarande och sover, men somliga har ju jobb som måste skötas! :) Donken natten va helt underbar, har inte haft så roligt på länge!

Fick beställningar allt från "hamburgare/chees" har vi ngt som heter så? NEJ!

och sedan ville  2 goa fulla tjejer ha 2 QP menyer, men 2 LÖKRINGAR ! Jag va då inte medveten om att vi hade lökringar, så jag kollade på dem    och tänkte på någtot heeelt annat! HAha,lite kul!

 

Meen!

Jag har gått med i en tävling! :) Brukar inte ha tur i tävlingar, men ska försöka igen! =) man ger ju inte upp bara för att man inte vunnit något!

Man kan vinna 1 par skor, 2 st Delon och Olive Bodylotion!

För att vara med i tävlingen går du in HÄR!

Nu ska jag Kila iväg till nästa jobb!

 

Puss & Kram J!

Ovido - Quiz & Flashcards