misssj

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av J - 24 februari 2010 16:47
Av J - 24 februari 2010 13:07

Vaknade rätt tidigt idag, 11 woohooo ;D e ledig hela dagen, men tänkte iaf ta mej upp till avd 63 för att hälsa på och få mina betyg, pirra som fan i magen! Dettta kan ju också avgöra om jag får jobb där, min handledare sa att hon skulle prata med chefen o se om ja kunde bli timmis härdan efter woohoo ;D dem e nöjda med mej, eller som kommentaren jag fick av henne "sånna människor som dej behövs" YES!!!!  Känns jätte bra! Så nu ska jag upp och göra mitt!

Har precis tagit tjänst ledigt från Mc Donald´s, ska ringa min nya chef på demens boendet och där har ja min nya framtid! Måste också kolla upp ubildningar idag!

Snart närmar det sig och det pirrar i magen som in i helvete!!! Imorgon gäller det!!!!


Puss & Kram J!

Ovido - Quiz & Flashcards