misssj

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av J - 1 februari 2010 22:20

Idag sov jag och sov och sov, Robin gjorde nog ALLT för att få liv i mej!

Han trallade till Arbetsförmedlingen kl 10, och har tydligen tingt mej flera gånger, HA HA!

OCH jag har då inte svarat för att jag ... SOV!

Dagen har bestått av irritation från min sida, iom att jag hjälpt honom med hans CV och personliga brev för att bli ordningsvakt, han har varit stressad och irreterad, vilket har blivit att jag också blivit det osv.!


Vi va och köpte lite kattleksaker senare på kvällen till vår bebis som blivit jätte stor nu!

Köpte någon kattsand som drar till sig kisset så det inte luktar, BRA!

Han fick även 6 leksaker så nu är han glad för en tid framåt iaf!

Vi kilade ner och köpte mat till att äta Tacos, mums gotti! Kladdkakan står redo i kylen för att ätas upp av mej och Robin, men den lille saken somnade på soffan så det får bli imorgon!

Robin överraskade mej idag med att berätta att vi tydligen ska ta hand om hans föräldrars hund Kajsa! Vilket kommer att bli jätte kul! Kommer ha jätte mysigt, nu när vi precis har blivit bästa polare jag och Kajsa, detta betyder då att det kommer bli:

1. Tidiga lång promenader.

2. Sena lång promenader

3. Skämma bort henne rejält!

Ska tydligen också ta hand om deras nya katt! Så vår bebis kommer att få n lite kompis i någon vecka! Yippe!


Imorgon blir det jobb! 06.45-15,30 ska vara på mottagningen då så får se hur det blir!

Blir även äta lunch med Emma, Lena och Emelie! Yippe! 

Nu ska jag sova!


Puss & Kram J!

Ovido - Quiz & Flashcards