misssj

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av J - 15 februari 2010 19:29

JA nu är det bokat BTW!

Elin från Lilla Berlin va här på för fest i lördags och naturigtvis så bokade jag tid för att pierca mej! Sååå nu gott folk har jag ingen återvändo!

Jag ska pierca tungan och Simon ska pierca näsan tror jag det va.

Försökte få Robin till att pierca Tungan också men det ville han faktiskt inte, konstigt nog.

Ja som vanligt tvättar jag! Läser lite bloggar ikv, väntar på att Robin ska komma hem så vi ska laga någon middag om det inte blir sent. Ska även lira lite guitarr hero!

Vi ska inom kort åka till Malmö till hans bror, väldigt mysigt. sen är jag väldigt taggad på att åka på en fest den 27 i Stockholm, artiser ska sjunga, som jag har väntat väldigt länge på!

Dem kommer ju inte komma ´hit till vår lilla stad, så verkar som att jag får åka till La stockholmia!

 

Puss och Kram J!

Av J - 15 februari 2010 16:10

Dagens jävla händelse:

Jag och Robin sitter och äter thai mat här nere under honom, så tittar jag ut genom fönstret och säger "fan vad mycket rea det är nu, på varje fönster är det en rea skylt, nu är det rea året om!"

Robin tittar ut genom fönstret och säger " Johanna, det står ny säsong, inte rea....!"

Min slutsats var att jag har dålig syn..

Puss & Kram J!

Ovido - Quiz & Flashcards