misssj

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av J - 11 februari 2010 14:09

Ja chefen satt i möte när jag kom till Mcd så har bokat tid med honom imorgon om att srkiva på alla pappren!

Har slängt in tvätt hela dagen, städat lägenheten.

Varit och hämtat paket på posten ; ) fick sängkläder på posten från apoteket haha! Vem fan kunde ana de? Inte jag inte iaf, men men dem va snygga ju! så ska slänga in dem vi har nu och på med dem nya!

Jag har lärt Robin dansa lite, visade hur man kan göra snygga moves utan att egentligen visa vad man går efter. riktigt roligt va det, för han försökte mima till  musiken och göra exakta rörelse till texten, men till slut lyckades han få in lite moves mellan de man ska dansa. lite kul!

Hehe, ska snart ut till tvätten igen slänga in de sista nästan tror jagm iväg till jobbet! Somliga har ju massa jobb :).

Sen ska jag och Robin faktiskt kila iväg till hans kompis Rickard, har träfat snubben 2 ggr och kan säga att det verkligen är en rolig prick! haha!

få se vad som händer sen, imorgon blir det då till chefen sen vidare till praktiken! En lugn kväll för att sedan jobba morgon och sen, seeen!

 Då blir det FEST! 

Vår älskade snutt Melinda har fyllt 19 så det ska ju givetvis firas!!

Just nu vet jag några som givetvis ska med! Minns inte om Emelie skulle jobba men hoppas hon inte jobbar så vi girlsen kan få träffas allihopa igen!

Gick och beställde tid för att prova ut lincerna igen! Så på Måndag får jag dem!

 

Puss & Kram J! 


Av J - 11 februari 2010 11:08

Har vaknat,suttit här lite. tänkt lite. och ja nu ska ja ta steget o gå ner till Mc Donald´s och säga upp mej. På tiden nu! Jobbat där i 3.5 år. Ja .. Sen jag var 15, ush av tiden går snabbt! känns som att det var igår jag började och puff så har det gått 3.5 år och jag är snart 19! så snart 4 år har jag jobbat där! Shiet.. Har aldrig tagit det steget, men tänkt på det länge för att jag har apoteket också, men nu när jag fått ett till jobb, så behöver jag inte Mcd längre. Kommer givetvis sakna alla där, alla man jobbat där hela sin tid. Men när jag tänker efter, så finns inte dem heller kvar. Jag och Ted är dem ända som jobbat där den tid jag jobbat där! Alla andra har kommit efter. Hetl sjukt..

Men nu ska jag ta mej ner och göra det!

 

Puss & Kram J!

Av J - 11 februari 2010 10:46

Jahaa. Ja jag vet att jag är lite sen med att sett denna filmen men men, Robin laddade ner den för min skul!!

Lilla kycklingen

 

  

 

Nu har jag sett den! Och den var jätte bra! Nu skuille jag vilja se bortspolad också! Jag bara älskar barnfilmer, finns inget bättre förutom dem gammla klassikerna då!

Nu ska jag fortsätta städa och tvätta innan Robin kommer hem!

 

Puss & Kram J!

Ovido - Quiz & Flashcards