misssj

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av J - 4 februari 2010 23:40

Japp mina dagar består av knasiga saker!

Idag har jag varit påmitt nya jobb och fått massa papper jag ska läsa, bokat diabetes utb, läkemedels utb, mm. som jag behöver för att få tim anställning på demens avdelningen jag tydligen ska vara på!

Jag har jobbat, lagat mat och bakat sockerkaka med banan i! Super gott!

När vi sedan skulle gå över till Henke så påväg ut så ska jag hänga mej i en sån stång som man fäster i dörren som man drar sig upp i med armarna!

När jag kommer halvägs upp andra gången jag ska drar upp mej så får Knasbollen Robin för sig att hänga i mej och dra upp oss båda, halvägs upp så känner jag hur hela stången sagta börjar lossa, och PUFF!

Så faller vi båda på golvet, jag hamnar rakt och mitt på rumpan medan ´Robin hamnar på Rumpan/svanskotan,

Han börjar skrika " AJ AJ AJ AJ " och sedan slutar han röra sig och skrika, jag får panik och börjar ropa "ROBIN!" iom att han så gott som ligger/sitter på hela mej så kommer jag inte loss så jag börjar gråta och vet inte vad jag ska göra!

Sen helt jävla plötsligt så reser han sig sagta upp och börjar skratta och säger "förlåt älskling!" och kramar om mej och lovar att inte spela död igen någongång!

Till slut börjar jag Gråtskratta för att det både var kul men taskigt gjort!

Vad hade hänt om det var på riktigt liksom?!?

Nu ska jag sova!

 

Btw! Detta såg jag för ett tag sen på Robins Farm på Facebook! Så sött!



Puss & Kram J


  

Av J - 4 februari 2010 11:22

Svartsjuka.. Ja har aldrig varit riktigt svartsjuk faktiskt och jag är inte det nu heller med Robin, gör han ett misstag så får han stå för det tänker jag, jag kan ge honom hela mitt hjärta, men inte om han krossat det.. Innan blev jag kinkiig för att han hade bilder jag inte ville se. Nu bryr jag mej inte ett piss om det, jag vet att hans kärlek går till mej så varför ska jag behöva bry mej?

Har man tillit så går allt bra!

Lika så som att han bara vill dansa med mej på krogen, varför? Vi har blivit sura på varandra många gånger för att jag inte känner för att dansa eller för att han inte vill. Men som jag sa till honom sist "så länge du vet vad du gör och är medveten om det så är det helt okej för mej att du dansar med vem som helst!" Det kallas att lita på varandra, jag hade aldrig kunnat göra något mot honom och jag hoppas inte han hade det heller mot mej. Men det är jag säker på att han aldrig skulle kunna göra heller!

 

En sak är roligt, första gången jag träffade Robin tyckte jag att han var en riktig mes, tönt och när han kom och hälsade på mej när han koom till deras första event den 17 juli 2009 så tänkte jag "jävla mes, tönt, snobb som ska komma och spela matcho!" Men så var det absolut inte när jag lärde känna honom på Club Experience.. Stackarn försökte flörta med mej när jag dissade honom ett antal gånger.. Men upptäckte hans fina sidor som han har. Jag tänker att hade jag jobbat natt på Donken den natten så hade jag aldrig träffat honom.. Nu har det gått ett tag, har varit i Serbien i 3  veckor, han gjorde lumpen 5 månader av vår kontakt och ändå har vi hållt samman. Han finns i hela mitt hjärta och kommer alltid finnas där.

Robin  .

 

Puss & Kram J

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards