misssj

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av J - 5 februari 2010 22:05

Sitter här hos Robin innan jag ska börja jobba med massa folk som jag inte träffat innan. Jag hatar det, jag ska jobba om 3 timmar, till 04. har jobbat dag sen 06.45 varit vaken sen 05.30 Jag pallar inte med folk, jag kommer inte må bra och inte orka med att jobba, verken inatt eller imorgon har fått sova 1 timma idag..  Wihoo! 1 jävla timme! Sen sov jag typ 3 timmar

Torsdag- Fredag också.. jätte kul.. O Robin som sa att det inte skulle vara folk här.. M visst.. Men alltid kul o träffa nytt folk, något positivt iaf!!

 

Puss & Kram J

Av J - 5 februari 2010 16:05

Jag vet inte vad problemet är med våran katt men varje gång han bajsar och vi ska slänga det, alltså spola ner det i toaletten så springer han till toan och sätter framtassarna på ringen och kollar ner, så kan han stå i 5 minuter! sist stod jag och kollade på honom i 3 minuter utan att det hände någonting i toaletten! HAHA han är knäpp! Som att han väntar på att det kommer tillbaka! HAHA.

 

Ser snarare ut som att han är bakis!

  


Puss & Kram J

Ovido - Quiz & Flashcards