misssj

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av J - 3 februari 2010 23:03

Snart är det Alla <3 Dag egentligen brukar jag hata denna dagen pga mitt tidigare distans förhållande tog kålet och träffades inte på den dagen, så det har blivit att man sktier i den dagen och går argt runt för sig själv!

 

Men inte iår! Nu har jag en liten knut här som sitter i soffan som jag måste komma på någonting åt!

Frågan är bara VAD?!

Jag brukar vara jätte duktig på att komma på överraskningar och hittar alltid på saker till Robin, men nu är det lite slut i huvudet!

Det kommer alltid fram något när man går runt på stan, något man vill hitta på, någonting litet som berör!

 

Kommer ni på några förslag så får ni gärna skriva dem!

 

Vet inte hur mycket jag har hittat på för honom.. Innan då menar jag hans siste tid i lumpen hittade jag alltid på saker till honom, överraskade alltid med något litet sött som han blev glad för, eller första gången han skulle ge mej roser?

Då blev hade han gått och köpt en bukett roser men när han kom upp i sin lägenhet hade jag redan satt en ros där (hade haffat mej hans hemnyckel från henke) och satt en ros där som väntade på honom när han kom hem från lumpen! Då blev han arg att jag han före honom med och köpa ros. Men jag blev jätte glad av hans bukett som han gav mej sen när jag kikade in efter jobbet!

Det framstog enligt honom som att han hade köpt roserna för att jag hade gjort det, men så vart det inte!

Vi har nog alltid varit lite tävlings inriktade med sånt att hitta på något, men jag har nog alltid slagit honom i det! Lite sött!

 

Jag har en sak på jobbet som jag skulle kunna fixa till honom som finns i mitt skåp, han skulle aldrig kunna gissa vad det är.. så jag har mina reservplaner och planer! Hehe!

Kanske ge honom massage? fri massage i 30 min är ju perfekt också! Gick ju trötts allt i massage i skolan plus ett MVG vilket är väldigt bra, det bevisar ju på att det njutbart att ha mina händer på sin kropp   

 

Min mat som jag gjorde tidigare blev bra tyckte jag! Jätte gott! Kocken i lägenheten! nee.. de vill jag inte påstå men duktig är jag! Imorgon blir det sockerkaka med banan i, för bananerna i kylen börjar ruttna snart!

 

Nu ska jag lägga mej i soffan med mitt trötta huvud i Robins famn och sova lite tills vi lägger oss i sängen.

God natt!

 

En bild på vår bebis! Nu har vi iaf bestämt namnet Hubbe!

Men kallas även för:

Apjävel

Talibanen

Älskling

Bebis

  

Puss & Kram J

Av J - 3 februari 2010 18:33

Idag vaknade jag med världens huvudvärk och mådde inte bra!

Men jag och Robin tog oss till simhallen och simmade! Va jätte mysigt och roligt!

Måste säga att jag mådde faktiskt bättre efter det bara att kloret ger mej huvudvärk!

Nu ska det sättas igång och tränas, bara vilket gym vet jag inte ej! Men

ska skaffa ett års simkort iallafall!

Vi gick ända dit och simmade och lekte och sen promenerade vi tbx igen!


Kollade på Paradise hotell och Jackie och Patrik vann. det var ganska förväntat ändå känner jag, med tanke på att Chrisse körde sitt lilla spel där till slut. Hade velat att Chris vann men inte Erika!


Nu sitter jag här, Robin har gått för att träna och jag ska snart ner till hemköp och köpa lite mat, ska göra spagetti och köttfärsås, så måste ha köttfärs annars finns allt här i köket!

Katten lever! Som tur är, haha. Han har slutat halta vilket är tur! Men vi måste kastrera honom!!!


Jag måste faktiskt erkänna att jag bara älskar Black eyed peas,s nya låtar, lika så Lady gaga!

Bara älskar dem och älskar att dansa till dem, dem är så jädrans sköna!


Sitter och lysar på Paparazzi nu! störtsköööön!


Puss & Kram J


Ovido - Quiz & Flashcards