misssj

Alla inlägg den 14 februari 2010

YES

Av J - 14 februari 2010 23:43

Gårdagen blev väldigt bra!

Känns gött att ha festat för månad nu, men blir det mer nästa helg?`

Självklart! fast jag jobbar på sjukhuset ska vi nog kunna fixa någonting!

Jag kör numera med blå ögonskugga och penna, så blått så att Robin tycker att jag liknar en polack! Så numera har jag presenterat mej som "Slavica from poolen"

Lite kul när killar flörtar med mej så spelar jag helt borta och kollar på dem, till slut säger jag " Yeees Guuut! I´m Dragica frooom Poolen!"

Så kollar dem på mej som ett "?" och vänder sig om och går! Jävligt kul faktikst har hänt ett antal gånger nu och jag har knäckt mej totalt varje gång!


Blev ett jävla röj igår på krogarna och massa dans!

Dagen sov jag till 13. för att sen åka till praktiken 13.15 ha!! Den jävla sved hela dagen att vara bakis + trött så in ihelvete! Men det får man ta!

Nu är jag svin trött, ledig imorgon. thank´s!!!

Nu ska jag kika film och sen sova.


Mäni kises fråm Påålen, Dragica!

Ovido - Quiz & Flashcards