misssj

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av J - 25 januari 2010 23:01

Dagen började med att jag vaknade 8 imorse, försökte väcka liv i Robin men det var väldigt svårt, så han fick sova vidare medan jag gick vidare till optikern kl 10.30

Min syn har tydligen blivit lite sämre, men det spelar ingen roll för jag ska få linser iaf!

Dem kommer i nästa vecka så då kommer jag få se allt!

 

Dagen spenderades med Bästa katarina, vi gick runt i affärer och pickade varandra!

 

Dagen avslutades med att Robin tog med mej på den romantiska middagen någonsin enligt mej, än så länge. Han gick för att träna och sedan gjorde vi oss iordning och kl 19.00 hade vi bord på Fridolfs , jätte mysigt var det verkligen! Dock orkar jag ju inte äta upp allt, vilket börjar bli väldigt pinsamt, för alla ifrågarsätter ifall maten inte är god, och Robin som försöker få i mej mer och mer. Maten var jätte god och verkligen ett trevligt ställe, tro det eller ej så är jag döpt i den resaurangen! Haha, ja! Pappa byggde den i tidigare dagar och jag som inte är kristen, fick döpas ortodox och iom att vi inte har ngn ortodoxist kyrka här i vår håla, så fick jag döpas där av en ortodoxist präst! Lite kuligt.

 

Vi betalade och gick vidare till Hemmakväll där vi hyrde en väldigt bra filmen "the children", köpte godis, choklad och massa gotti! jag som skulle vara nyttig (men en dag går ju bra!)

Jag har även köpt en kladdkaka iom att jag inte hinner baka någon tills imorgonbitti, så när jag och Robin går upp imorgon ska jag ta ut den, göra ett    av grädde, och väcka honom sött! Jätte mys!


SEN! sist men inte minst! Så kan jag nämna att jag har fått ett till jobb, så nu har jag 4 jobb! Mamma hade träffat sin förra chef och nämnt att jag söker jobb inom vården, och hon sa att jag bara ska komma in med referenser så ska hon se vad hon kan fixa fram, Jag gick naturligtvis dit. tog mej 3 min att vara där inne, så VIPS ! så hade jag ett jobb! Jag börjar OMGÅENDE! Nästa Torsdag ska jag dit för att gå igenom papper och gå brevid någon! Skit kul! Är super stolt! Hon ville inte ens ha ett CV utan jag har såpass bra referenser hos Mcd 3.5 år och Apoteket 1.5 år så det räcker! Ett bra omdöme i vården och jag har jobb!

 

Tänk att man kan vara så eftertraktad bara för att man har 2 jobb, ett som är status och ett som är värsta SKIT jobbet, men ändå det bästa!

 

 

Nu ska jag nana gott i kudden, upp tidigt imorgon, ska till skolan och jobba på mitt PA arbete med mina Girls!

I LOVE MY LIFE!

 

Puss & Kram J

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards