misssj

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av J - 21 januari 2010 22:55

Min älskling hoppade ut genom fönstret för ca 4 timmar sedan och har blött ända sen dess =/ vi ringde vetrinären men dem säger bara att vi ska avvatka i 24 timmar :(



Puss & Kram J

Av J - 21 januari 2010 11:24

Jag har inte förstått mej på vad vänskap med tävlingar betyder, vänskap med att man alltid ska tävla med varandra vem som har bäst saker, vad dem får och inte får, deras pojkvänner! Så desperat av att ha en pojkvän att dem blir helt deoppremerade av allt, bara för dem inte har ngn som stöttar dem. Men egentligen kan vem som helst stötta dem, bara dem tillåter detta! Vänskap som förstörs bara för att man inte umgås eller bara för att man inte pratat på ett tag. Hade jag och alla mina kompisar gått efter det så hade jag knappt haft några kompisar kvar! Folk har jobb, skola, pojkvänner, kompisar, umgås med familj? Ja jätte mkt, så man har inte tid helt enkelt!Tiden går fort så den räcker inte till, vi blir äldre och får mer saker att göra, vissa skaffar familj och vissa lever helt åt helvete, utan jobb, utan skola och tänker inte ens på detta! Tbx till vänskapen så hade jag en kompis som exakt gjorde såhär, kallade sig min "bästa kompis" hon fanns alltid för mej, ja! Men det är väl det vänner ska? Lika mkt som jag fanns för henne. Innan sved det att vi bröt vänskapen för att DU fick helt fel uppfattning av mej, jag fick inte träffa kompisar nästan, för att du kände dej utstött, jag har 2 jobb som jag sköter plus skola, så jag hade inte tid helt enkelt att umgås  med alla mina vänner. Du Kände dej som "en i mängden" ja? Det är väl så med kompisar egentligen, att man är en i mängden .. tyävärr är det så! men bara för att man är EN i mängden betyder det inte att man är sämre än alla andra! UTan man vill umgås med alla så mkt som möjligt!

 

Slutet var att ett gäng kompisar från stockholm kom hit till vår lilla stad och dem ringde mej! Jag hade inte träffat dem på 2 år men haft rätt mkt kontakt på internet med vissa utav dem. Dem ringde som sagt mej för att dem ville träffa mej, och jag åkte dit till campingen med en kompis från klassen som jag umgicks med denna dagen och träffade dem! Min sk "bästa kompis " messade mej och frågade vad jag gjorde och jag svarade att jag åkt för att träffa detta gänget. Och hon blev helt galen.. Hon hade strulat med en av dessa killarna 2 år tillbaka, dem hade "nästan sex" som hon uttryckte det. Men det kom fram från andra att dem bara hade kysst varandra. Hon förklarade ngr dagar efter den första gången vi träffade dem att hon inte hade några känslor för honom. Men nu kom det helt plötsligt fram att hon hade det. Han hade inte heller detta. Hon tyckte då att:

1. Jag skulle frågat henne om det var okej att jag träffade honom.

2. Jag skulle messat och sagt att dem är här.

3. inte sagt någonting alls om att dem är här!

 

jamenar hade jag inte sagt att dem var här, hade det kanske kommit fram på ett annat sätt. och då kommer hon förvränga det som att jag är OÄRLIG!

om jag hade messat och sagt, så hade hon ju ändå fått spel!

Hade jag frågat henne.. herregud! om jag skulle göra så varje gång jag ska träffa ngn kompis eller stöta på ngn på krogen så skulle det vara rejält många jag skulle "bett om lov" att träffa!

 

Detta är så patetiskt så det inte är sant! Jag bara skrattade till slut..Det sved första tiden att ha misst sin kompis pga en sån här skit sak som hon ställt till med! Jag kan ju inte styra att enligt henne att dem hade "nästan sex" fan styr dej själv säger jag bara då! Och ha inte sex med så jävla många isånnafall att det förstör vänskap mellan andra! För det kan förstöra så jävla mkt!

Nu känns det bra att vi brytit kontakten faktiskt för när jag tänker tbx så som sagt visst så brydde hon sig om mej. Men jag kände mej som fången ibland.

Hon pressade mej att pierca mej tex? Jag ville verkligen inte men gjorde det ändå för att hon ville göra det.. sånna jävla skit saker så det inte är sant!

Grow up lilla vän!

Inse verkligenheten ! Du som klagar att du inte har ngr pengar, skaffa jobb??? Man måste ta skit jobben för att få pengar idag. man kan inte få allt serverat! och stackars din pojkvän som betala nästan allt! När du säger att du inte tänker låta honom göra det!

Du klagar på att man har förändrats, det är ditt argument, att man tydligen enligt dej blivit en sämre person. men lilla vän! Det är du som förlorat o hållt på förlora vänner nu så du kanske bör tänka om din egen situation ist för alla andras. sök hjälp och hitta felet hos dej, och fixa det..

 

Jag önskar och skulle vilja att vi en dag kunde återta kontakten igen, men då får det inte bli som det varit. och sluta prata så jälva mkt skit om mej som inte är sant!

Att säga till kompisar att jag sagt saker om dem som INTE är sant, är inte okej! Och en väldigt taskig sak... Bara du som förlora på det till slut..

 

Nu har jag rensat mina tankar occh känns för jävlig gott!

Nu ska jag ut och söka jobb och vänta på min underbara pojke   

 

 

Puss & Kram J

 

 

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards