misssj

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av J - 26 januari 2010 23:36

Jag och Puppe som har blivit Robins smeknamn, skulle gå och lämna filmen på hemmakväll, vi träffade på Karin som jobbade ikv som jag inte träffat på länge.

När vi gick tillbaka till lägenheten fick jag bara en känsla att jag inte vill gå in. Det är jätte mysigt väder ute, halvsnöit så vad passar inte bättren än en promenad?

 

 

Jag och Robin (Puppe) gick upp till lägenheten hämtade hans camera och gick ut på en promenad, vi gick längst nissan till hamnen och tog massa möjliga foton! Bilderna kommer jag ev, lägga upp, några iallafall när Puppe laggt in dem på datorn, han sitter ju och spelar pang pang spel! Passar ju mej perfekt som inte vet och kan ett piss om spel.. förutom CS, som jag bokstavligen är GRYM på! Men enligt Puppe är det ute med cs nu...vart ska världen ta vägen?.... Så han har lovat att hjälpa mej och att jag nu ska få lära mej detta spelet som tydligen är "inne" och "coolt" att spela, så vi ska spela tillsammans i lag med Henrik och Rikard, och alla vad dem nu hette, jätte kul! mhmmmm. Meeeen jag offrar mej för hans skull =)

Nu ska jag in i dushen och dusha, sen ska jag sätta mej jämte Puppe och spela med honom, detta intressanta pang pang spel sen läggdags!

 

 

Puss & Kram J

Av J - 26 januari 2010 22:20

  


Ja!

Visste ni att svenskar lägger 2,3 miljader kronor på chips varje år?!

Detta minskas på i mitt liv iaf! Så det nya blir Alg chip det är något som måste provas denna månaden! Så när Robin köper chips till våra våra spelkvällar så blir det Alg chips!

Ska även börja ha mer frukt i maten har jag kommit på! Det är fruktansvärt gott, och jag gillar mixrra med maten lite! Få se vad jag kan komma fram till..

 

 

Puss & Kram J

Av J - 26 januari 2010 14:53

åh va ja vill ha denna!!!

Nelly.se

Av J - 26 januari 2010 12:53

Jag vill verkligen att jag och Robin ska få det perfekt tillsammans drf när jag vaknade imorse så tog jag ut min mumsiga kladdakaka ur kylen tog grädden och gjorde ett hjärta på!

Iom att jag vet att han bara ÄLSKAR varm choklad så värmde jag det och massa grädde på!

Väckte honom Fint som han ville och ja han blev glad, hoppas jag iaf..

När jag gjorde mej iordning till skolan så sa han "tack älskling" och pussade mej på kinden.

Fick även höra komentaren imorse att jag blev väldigt söt när jag provade mitt nya smink,

Blå mineral ögonskugga, som glittrar till lite. och blå penna som jag kombinerade med svart också! Väldigt fint kan jag säga!

I JUST LOVE MAKE UP STORE!

Nu ska jag sätta mej och leta efter en ögonskuggsbox på internet som jag hoppas jag kommer att hitta.


Ska även prata med Ana ikv tänkte jag prata lite om sminkiningen till balen om hon vill komma ner och göra det på mej, vilket jag hoppas och även kolla på balen när jag går!

Ska även hinna läsa min Solo tidning som jag köpt, Jobba och Träffa uthyraren till lokalen vi ska hyra till festen som kommer inom kort! Fullt upp verkligen!

Få se när Robin kommer hem ikv annars blir det att Simma på Nautilus. vilket jag hoppas vi kommer att hinna med.


Funderar även på att Boka tid för Spraybar  få se, ska checka runt lite hurdan färg det blir och så, TOG även steget och kollade hur mycket piercing i tungan kostade och när dem kan göra det! Tror Robin kommer bli glad om jag gör det. Men är inte säker ännu, vill inte göra det för hans skull, utan för min egen att jag velat ha i så många år nu. Annars hade jag inte sagt till honom att jag inte tycker han ska göra det, även om jag sååå hemskt gärna vill att han ska göra det!

 

Tjingeling!

 

Puss & Kram J

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards