misssj

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av J - 15 januari 2010 18:49

Shopp allihopa!

Nu är jag igång igen med att börja blogga efter att ha bloggat på metrobloggen, devote, blogg.se och webbloggen!

Går sista året på gymnasiet, jobbar massa på apoteket och Mcd, har massa nya vänner och ja .. ett helt nytt liv!


Mitt första inlägg kommer att handla om en tävling jag har hoppat med i som min internet kompis Ana håller i! Jätte kul, så va med och tävla ni också! Tryck Här och va med !

Man kan vinna fina smink produkter, så jag antar att ni som gillar smink inte kommer att bli besvikna!   


Nu ska jag fortsätta kvällen med att laga god mat! Det blir kycklingfile med creme freche sås med smak av chili, paprika som ska värmas i ungnen! Kommer bli jätte gott! Kvällen kommer att spenderas med lite glada människor, och imorgon så blir det att jobba på apoteket på morgonen och Mcd på natten!


 

 

 

 

Puss  & Kram J

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards