misssj

Direktlänk till inlägg 31 december 2010

Nyår

Av J - 31 december 2010 13:24

Idag är det sist dagen på detta året, och jag är sååå trött på att allllla skriver gott nytt år på FB, men det kanske är bäst så slipper man skicka massa helvetes sms eller ringa folk!   

Kvällen kommer att spenderas med några av mina bästa vänner! Så skönt, speciellt när man änligen får fira med älskling! Förra året vart han ju i Schweiz, så han ringde bara strax efter 00 och önskade mej gott nytt år! så söt!

Iår kommer jag iallafall få en nyårskyss!   



Jag har haft ett jävligt tungtår, mycket har hänt både positiva och negativa, mitt nyårslöfte är att sätta igång med träningen och bearbeta mera med vad som hänt så att jag under året 2011 kan lämna det och gå vidare. Jag ska skriva ner alla mina tankar och låta både Robin och min psykolog läsa, just så att dem förstår mej bättre.. Jag hoppas att året kommer bli bra och att nya utmaningar kommer, dock inte negativa. Men samtidigt måste negativa kommer för att göra en starkare! Jag ska äventyra mer, speciellt med min kära kompisar!



Jag kan ju säga att detta året har både varit bra och dåligt, jag tog studenten men visserligen är det ont också iom att man saknar skolan något fruktansvärt mycket, när man satt och tänkte "snart tar man studenten" vilket ären av livets lyckliga dag, men samtidgt den tråkigaste.. alla kompisar, allt man lär sig, visst kommer man lära sig merhela tiden, men skolan är ändå skolan... Jag saknar det grymt mycket. speciellt också att a rutiner. Skolans rutiner.. Man vet ju inte vad manhar förrens man inte har det och skolan är en sådan sak för mej! Jag saknar det! Nu tar ma eget ansvar, bor själv. sköter saker själv. och det är också skönt, men nu har man tagit det steget och kan inte gå tillbaka, man tog steget att flytta, ta eget ansvar. det är skönt, men hemma fick man ju allt, eller ja allt? ja fick göra mycketsjälv, tjäna mina egna pengar osv. Men det var ändå "hemma" Men någongång i livet måste man ju ta det steget.



Genom året har jag och Robin fått mogångar och medgångar, Vi har klarat myckt tillsammans och vi börjar/har kommit igång jävligt bra nu! Vi har kommit på också att vi egentligen träffades första gången för... 3-4 år sen när jag var på stureoch blev intervjuad av deras mediaklass. haha! Ja, fanns ju en söt lite kille som pratade med mej, en blond lite halvlångt hår, spinkig. piercing i ögonbrynet och ja.. det var ju min Robin. som nu är alldeles min. min älsklng, min sötnos, min sambo, mitt hjärt, mitt liv. Finns inga ord för hur jag känner eller hur mycket jag älskar Robin, jag kan bara säga att jag vill spendera hela mitt liv med min älskling. Så jag väntar på min nyårskyss   





 
 
Ingen bild

ET

4 januari 2011 19:53

Jag hoppas med det nya året att du blommar ut till en blomma som min mamma använder ofta hihih ^^. Att du gradvis öppnar dig för dina nära och mognar till en starkare (och friskare) tjej eller ska man säga kvinna, nu när vi blir ädlre? ;) precis som en blomma. Ännu ett gott nytt år till dig (K)

J

4 januari 2011 23:42

Aw tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J - 20 mars 2012 18:46

Nopp inte lång tid kvar, ca 2 veckor kvar innan Fias lilla knodd kommer ut. Ska bli så kul, tror hon kommer lyckas väldigt bra som mamma    dock kan han ju komma när som! Har köpt en liten bebis present men ska nog ta och köpa en till sak som jag tro...

Av J - 14 mars 2012 21:08


Guuuud va jag längtar just nu till att åka på semester!! känner det i hela kroppen!   En bild på huset i Portugal!     Idag följde Henke med oss hem iom att vi hade hans katt + så va Robin ledig idag så kom han idag, skulle egentligen redan k...

Av J - 12 mars 2012 19:09

iband lönar det sig att vara hjälpsam. Har gjort väldigt många saker sista tiden som jag varit stolt över faktiskt. Finns mycket folk inte vet som jag/vi gör, som egentligen folk inte kommer se. Men det viktigaste är att vi/jag gör det så att vi är...

Av J - 11 mars 2012 20:33

jobb jobb och åter jobb. Fredags jobabde sent, mötte upp Robin för att dra vidare till Felix på inflyttningsfest där vi bland annat träffade nord hans flickvän, joel och övriga människor. I veckan sov jag inne i stan så jäkla skönt att sova ut på en ...

Av J - 6 mars 2012 20:22

Ush är dödstrött! uppe sedan 05.30 imorse, fick ta bussen 07.30 för ett möte inne i stan, hem, lagat mat till älsklingen imorgon, fixat tvätten, fixat massa pappren.. ja.. imorgon är det möte igen på kvällen på jobbet, trosdag är det möte på morgonen...

Ovido - Quiz & Flashcards