misssj

Alla inlägg den 3 december 2010

<3

Av J - 3 december 2010 00:27


Min ängel på Harrys! <3


  

Av J - 3 december 2010 00:01

Ush. vaknade 8 imorse, ringde läkaren och fick komma vid 12, örongångsinflamation hade jag tydligen. haha!

Lite kul när Robin vaknade när jag la mej igen så frågade hn.

"jaha... vem ska följa med mej till läkaren och ta hand om mej om du ska gå till din?"


Jag gick iallafall, jag kom tillbaka till kl 12.30 Så vi åkte direkt upp till hans läkare, gick inom mitt underbara apotek och hämtade ut medicin, åt på sjukhuscaféet, inom hemmakväll och lämnad filmerna vi hyrde och sen parkerade. Robin gick in i fiskebutiken medans jag gick iväg, vi möttes sen hemma igen. Han inte ens komma in medans vi vände igen och gick till Telenor och i adra butiker. Eftersom att jag inte tror att Robin kommer att träna på Friskis och svettis så blir det nu ändrade planer med julklappen, jag vet EXAKT vad jag ska köpa till honom, vad han kan önska sej. Så min plan blir att vänta med det vi skulle åkt iväg på.


Vi kollade även på Ipaden, Robin är sååå sugen på o köpa en! Vilket jag också är. Så vi funderar på att köpa 1 till hans mamma och sedan 1 till oss själva som vi ska dela priset på, så det blir bådas!  kostar ju bara 7.5 tusen, tror jag det var, vilket inte är mycket! Eller så om Robin köper den så får jag helt enkelt använda den och betala abonemanget, microsimet som vi kommer köra på 3g nätet istället, för att jag använder den, men att den ändå är hans om vi nu skulle separeras någon gång. Lättare att dela upp det så! samma som att jag vet att allt annat vi köper till lägenheten som han betalar e hans, om han nu inte kommer vilja att jag kan ta det vill säga. Men jag hoppas att det inte händer  .

Imorgon blir det nog att åka till Eurostop för att köpa en sak till hehe både mej och Robin    Tycker att den är as fin!


  


Inte många som skulle passat i den, meeen den satt verkligen ass snyggt på!

Tror Robin kommer bli lite häpen när ja tar på den   


Sen köpte jag såklart 3 par AS sköna troser på Gina!

Så söta på !!!


Och skjortsen!



Lite pinsamt och bara sitta i morgonrock hemma hos Robins föräldrar och sova naken om dem nu skulle komma in ?   Vilket Robins mamma redan gjort 1 gång för 1 år sen snart. Men vafan? hon är ju kvinna?! Hon har nog sett många nakna kvinnor i sitt liv iom att hon är sskare! haha!


Jag älskar idén att Kisse ska göra sitt eget märke, och jag förstår henne att hon inte ska göra storlekar i L + utan att M blir den största.

Hennes argument är att "hennes kläder kommer att bli dem kläderna hon skulle tänka sig ha på sig, alltså efter hennes smak, och det skulle inte sitta fint på dem som är lite större"     

Det tycker jag inte låter helt fel? för ibland ser man ju vissa människor ha på sig någonting som sitter så fult och tajt! Så hennes varumärke blir efter hennes smak och hon vill inte lägga ner pengar på någonting som hon tror inte kommer att säljas, alltså storlek L +! Vilket jag anser inte är helt fel? Tjejen tänker ekonmiskt och att det inte skulle sitta snyggt på vissa människor? Jag gillar tjejen! 


Ovido - Quiz & Flashcards