misssj

Alla inlägg den 15 december 2010

Btw

Av J - 15 december 2010 22:29



Btw så kollar vi på att skaffa hund!   

Av J - 15 december 2010 22:18

Okej, blir så arg. Allt jävla skit snack om att jag kollar min kille är fel, såå tyvärr dudes!   

Men en sak jag stör mej på grymt mycket är att han kollar mej!

Jag får ett sms av en killkompis som jag skiter i. Efter någon dag så Frågar Robin varför killen skickat ett foto på sig till mej, hur i helvete ska jag veta det? Jag undrade samma sak, men jag tog inte bort det, för att jag har inget att dölja.. Jag blev dock lite glad då att han kollar mej lite då o då, bara bevis på att ha e rädd om mej?


Nu.. denna gången, så fick jag ett sms av min bästa kompis, där det stod ett o annat i som jag och hon prata om som inte han behövde veta om. En personlig sak om henne. Så Robin står i köket och kokar korv, frågar vem det var, och jag svarar inte pga att jag skrev tillbaka till henne. Till slut kommer Robin och sätter ej jämte mej, jag lägger undan mobilen, så frågar han mej:

 "var det av den där killen igen?"

Så skrattar jag till och ignorerar det först och sen svarar jag "ja!"

och gårtill köket för att hämta mat

När jag väl står i köket och ska gå tillbaka så ser ja att Robin kollar min mobil och skriver tillbaka till min bästa kompis och skäms lite.


Varför måste han ens misstänka mej? Pratar jag med någon kille och han frågar så säger jag fan det! Åh blir bara så irreter på det. Han får kolla om han vill, men han kan ju åtminstonde lita på mej. Jag tror han fattar nu att han måste skärpa till sig och jag inte har någonting som jag döljer, förutom hans julklapp ofc, men vissa saker måste man ha för sig själv också.. Men han måste ju veta allt...

Ovido - Quiz & Flashcards