misssj

Alla inlägg den 4 december 2010

Av J - 4 december 2010 15:41

Nä haha, men igår så vaknade vi rätt sent, skulle fika med Emelie och Melinda på kvällen som bestämt. Vart bjudna till Robins kompis på fest, iom att han flyttat nämre stan ihop med 2 andra killar så har dem fest nu varje helg. Så vi blev dit bjudna, Robin stack dit vid kl 18 och jag möttes upp senare vid 23 istället.  Robin vart ju rätt dragen haha, men ändå super härlig. Har inte sett den fulla robin sidan någon gång faktiskt!   

Det vart super trevligt, träffade människor man inte träffat på länge, lärde känna dem bättre, Robin dansade med killarna, och till slut trillade han när han skulle sätta sig ner, då insåg han att det kanske var bra med lite vatten? haha!


Men roligt vart det. sucsesivt försvann folk till krogen och hem, vi satt kvar 5 stycken till slut och pratade när de övriga hade däckat. riktigt trevligt!

Vi blev dit bjudna idag igen på fest, men tror inte det blir det. Dock kanske vi ska dit nästa vecka! Hjälpte Robin också att få iväg något sms till en kompis när han stavade helt åt ** ja, men sen när jag läste igenom smset till honom när jag skulle skicka det och märkte att det var helt osamanhängande och ville fixa till det? Så fick jag inte, men iaf så drog jag mej undan att hjälpa honom sen trotts att han ville det, jag vill inte bli indragen i det han ville prata med personen om. Kändes lite konstigt också att han skulle sitta och berätta för mej om något jag skulle skriva åt honom, plus att han skulle berätta massa samtidigt om det, på en fest? haha!


Men men idag skulle vi ha myskväll med Melinda, Johan och Emelie tror jag? Men vet inte hur det blir, vart bara någonting vi pratade om. Idag orkar vi inte festa eller dricka, vilken inte behövs göras hela tiden   Kanske bara blir en myskväll hemma?


Längtar dock till nästa helg när vi ska till Liseberg! Wooho !   

Vi skulle även kolla upp ev om man kunde övernatta i någon stuga där!

Super mysigt hoppas jag att det blir!



Ovido - Quiz & Flashcards