misssj

Alla inlägg den 7 december 2010

Av J - 7 december 2010 22:35

Meningen var att jag skulle jobba till 15, fick förfrågan om jag ille jobba till 16 ? Sen 17? Blev iaf till 17.15 promenrade hem också, är jätte trött och håller på att tvätta! Åh, Robin har varit hela dagen hos sina föräldrar så jag simon och Robin åt mdidag tillsammans på det nya stället här neranför oss! Super gott faktiskt, så där kommer vi att äta ofta tror jag! Super god sallad iallafall! Tonfisk... mmmm!   hehe älskar sallad speciellt med tonfisk i!

Dem kilade iväg till trumkåren, jag fick besök av Melinda.

Vi fick en tuff fajt med apan,(katten) som vi dushade, fy fan. ja man kan ju lugnt säga att han inte gillar att dusha! haha. Just nu väntar jag på att tvättn ska bli klar så ska jag lägga mej! Tror att Simon och Robin kommer spela länge nu när dem köpt den där expantoionen.. Hade varit nice nu med att ta ett härligt bad! Bara njuta av ensamhet! Meeen de går inte, längtar till om vi tar 2an!

Imorgon blir det jobb igen..!


Är iallafall med i en tävling, så gå in ni också! En jätte mysig blogg som skrivs av en 15 årig mamma! Jätte mysig! Om ni inte är med och tävla kan ni ju åtminstonde kolla in bloggen   

Tävlingen handlar om 200 rosenblad i valfri färg av www.2hearts.se och här har ni bloggen.


Är faktiskt lite spännande när man ger sig in i tävingar, man vet ju aldig om man vinner! Jag har aldrig vunnit, men jag vet några kompisar som bloggat, som vunnit! Så önska mej lycka till   

Av J - 7 december 2010 11:31

Fritt privat liv, kan det bli bättre? ne..

Igår jobbade jag för fullt, fick komma in tidigare och jobba över, kändes gött! Har varit på Arbetsförmedlingen nu kl10, och nu väntar jag på att klockan ska ticka så att jag kan åka iväg och jobba! Är super trött iom att jag och Robin köade inatt för att få Wow expantionen! Jag ville absolut inte göra detta, men det var lite roligt iallafall! hehe. Han vill ju fixa the sims spelet till mej, för blev lite galen när jag hittadefodralet här men ingen skiva i? för ungefär 6 månader sedan, har letat som en jävel efter spelet.. Men inte hittat    så spontant av robin inatt så sa han att hans ex säkert snott den, så han funderar på att be om att få den tilllbaka istället för att han ska köpa en till mej i julklapp! 

Men men igår efter jobbet mötte jag upp PA för att ta bussen ut till Robins föräldrar, ha ju ingen aning om hur bussarna går ut till landet! så fick hjälp, hoppade av och bestämde mej för att gå en bit, istället för att Robin skulle komma och hämta upp mej, som redan var där. Man måste ju inte alltid bli skjussad, man kan ju faktistk fixa saker på egen hand och gå! Inte lata som vissa är.. höhö. Men iallafall så på dne lilla vägen in till kyrkan, ära där dem bor så kom Robins mamma med jeepen och såg att det var jag som gick, så jag hopppade in i bilen.. Kajsa blev helt galen när hon såg mej från baksätet och ville fram till mej. haha! lite kul såg det ut, vart utte och matade hästarna och fixade lite, sen så lagade vi mat. Riktigt trevligt, stannade inte för länge men inte heller för att bara titta in. vi försöker åka dit iallafall 1 gångn i veckan. Nu kommer det bli mer iom att jag tänkte hjälpa till med julbak o middag! Man måste ju ställa upp! inte bara lat som sagt eller kräsen på att inte vilja göra saker!


Iallafall så har vi fått lägenhet   yeey! men inte riktigt klart ännu. så inga ledtrådar här inte om vart eller hur. Det är en 2a på 90 kvadrat, så kommer bli jätte stort och mysigt! Tydligen jätte fräsh och iordning gjord! Men inte helt 100 ännu! ungefär 80% haha!    


meeen nu ska jag kila iväg till jobbet och göra nytta! Som vissa andra kanske inte gör denna härliga dag? Härliga? öh... jävla slask ute, saknar snön! inte slasket!

Ovido - Quiz & Flashcards