misssj

Alla inlägg den 13 december 2010

Av J - 13 december 2010 21:09

Ja, jag promenerade upp till jobbet trotts all is på vägarna, och det tog faktiskt mej 15 min, inte ens det! Helt otroligt haha! imorgon börjar jag tidigare och jobbar sent, så ska promnera upp igen. Det kändes i benen när man gick upp för backen, jag hoppas så innerligt att jag får heltids jobbet! håller mina tummar!!!

Om nu Robin rycker in igen vet jag inte, hans val. Men ja jag vill inte att han åker samtidigt som jag tycker att han ska, 3 månader är ju bättre än 6 månader eller hur? Jag hade blivit koko i huvet om det var 6 månader i Afghanistan.. Så nu kanske det trotts allt blir iaf någon månad. Har lust att riva brevet bara, men jag tror det kan vara positvt om han åker   trotts att det kan bli jävligt tufft att knappt har någon kontakt, elle ingen alls ed honom i ett antal månader? Iaf om han åker så kanske Frida kan komma hit och bo med mej 1 vecka. *hoppas*

Så att jag inte blir själv. I hela januari ska vi ju bo ute i Harplinge, rida varje dag!!! hihi. kommer bli uper, ska spendera mycket tid med Robins mamma nu och rida ganska mycket så att jag kan ta ut hästarna själv och rida! Tror inte Robin är så pepp på att vi ska bo där 1 månad men det får han ta! jag kommer iallafall att bo inne i stan på vardagarna när jag jobbar, eller om man tar bussen in till stan.


Imogon blir det jobb hela dagen, sen promenera ut till Melinda och umgås med henne, lovade hennes mamma att jag skulle komma på fika nu dessa dagarna. Robin ska till trummkåren och sjukmnasten imon så blir inte så mycket träff med honom förrän senare på kvällen, ganska så skönt att vara för sig själv!

Chefen berättade idag hur nöjd hon är med mej och får fler o fler timmar hela tiden, känns så jävla skönt!!!  


Måste också ringa dem där jävla manpower imorgon, åh -.- . Fattar inte ens vrf jag skrev in mej på arbetsförmedlingen egentligen just nu när dem ändå inte kunde hjälpa mej på något sätt.. Kan ju lika gärna söka jobb trotts att jag inte är inskrive hos dem! Utökar min behörighet på apoteket gör jag också just nu, alltid lika kul att lära sig nya saker!  Kanske ska satsa på apoteket ändå...?

Av J - 13 december 2010 13:15

  Helgen har varit upptagen! Fredagen så hade jag och Emelie myskväll, väldigt mysigt!

Lördagen jobbade jag ju på ett apotek jag inte varit på innan, och det gick super! Dem tyckte om mej så nu väntas det bara på fler timmar på detta apoteket! Yeey !    Efter jag jobbet bar det av till Göteborg! Nice nice! Väldigt mysigt, bara att jag inte fattar varför alla jävla föräldrar tar med sina bebisar dit? Herregud ahja, hade jag aldrig gjort iallafall.. inte på Jul på Liseberg iaf.. Van en stor Choklad, 2 kg Choklad som jag verkligen vill bli av med! haha, jag som varit sugen på choklad i 2 veckor vann denna på första rundan jag körde! haha lite oförväntat vart inte inställd alls på att vinna, så när han ropade upp mitt nummer så blev jag så chockad så jag ropade "men det är ju jag?!" haha. Ska skänka bort lite till mina kära vänner som vill ha! På kvällen vart vi hos Robins föräldrar, hans mamma fick Wii på deras bröllopsdag så Robin fixade det, så spelade vi i typ 3 timmar. haha ! Lite roligt vart det. Apan följde med så han ska vara där fram tills jul, så hämtar vi hem honom.

Söndagen så vaknade jag vid 12 i det härliga huset! Robin försatte sova, så jag käkade frukost och sen gick jag och Robins mamma bort till ridhuset och red! Mysigt, nästa gång ska jag inviga den lilla bebishästen! Komme bli skoj, för hon gillar mej som fan, så fort jag kommer in till dem så kommer hon fram och myser mej i ansitket! hihi. Så mysig ponny! Vi lagade mat och bakade lussekatter samt pepperkakor! Riktigt mysig helg vart det! Så nu ska jag bara göra mej iordning och promenera bort till jobbet och jobba! Få se vad kvällen bjuder på!


Drömde så konstig dröm om att jag och Melinda sprang runt i hela stan för att köpa en sak som det bara fanns 1 av! hahah. blev även förvånad när en gammal kompis skickade ett mail och frågade om vi skulle träffas och fika, blev glad och givetvis kan vi göra det   , varför inte liksom? Bara trevligt och kul! Så får se när detta blir, ska även träffa Danne någon dagoch fika! Saknar honom som fan.. Synd att man tappar all kontakt när man blir tillsammans med någon, ioförsig så är det inte bara jag utan att han också rtäffat en pingla  . Det som är bra är att vi båda hör av oss iaf! Nä nu ska jag göra en snabb sminkning och iväg till jobbet!




Ovido - Quiz & Flashcards