misssj

Alla inlägg den 10 december 2010

Av J - 10 december 2010 19:08


Älskar min älskling mest i hela världen och han är bäst!




Har precis varit och ätit med Robin och nu sitter jag här själv, han försvann ver till sin kompis, lite skönt faktiskt att vara ensam. Men jag hatar ändå att vara ensam på kvällar. Så snart kommer Emelie över så ska vi kika film och äta popcorn!

Mysigt kommer det att bli. jag är riktigt trött, så ska inte lägga mej sent, ska upp och jobba på apoteket imorgon bitti så kan inte heller vara uppe så länge. Ska vara på ett jag inte varit på innan, så ska bli lite mysigt faktiskt. var där innan idag och kollade in lite med koder osv. kommer bli nice!


Av J - 10 december 2010 00:17

Kvällen spenderades på badhuset! Riktigt mysigt, pepparmintarom viffning i bastun och kaffepeeling, guuud vad härligt det var! Det luktade faktiskt inte så jätte mycket kaffe som jag trodde att det skulle göra, vi kletade in oss och in i bastun, gnuggade och sedan tvättade av oss, sedan var det in i bastun igen i pepparmint doften! guud vad härligt, man kände sig frisk av det och kroppen var lent pga kaffet!


Tydligen enligt Robin och Johan så fick inte killarna peela in sig själva utan dem gjorde det på varandra, haha! Så dem kände det lite obehagligt, men inte vi tjejer! Plus så skulle killarna vara helt nakna, det behövde inte vi heller, förutom att vi satt i bara bikiniunderdel. Nästa vecka är det igen men då är det chokladpeeling och det ska vi ju defintivt gå på!   

Men då går jag Melinda Robin Johan och Emelie, ska fråga den andra Emelie också om hon ville med, sen skulle Robin fråga Johans bror om han ville det också! Men kul kommer det att bli iallafall! Chooooklad juuu!


  


Ovido - Quiz & Flashcards