misssj

Alla inlägg den 9 december 2010

Av J - 9 december 2010 17:03

Har precis varit hos psykologen, gick igenom mycket idag! Mer om det medvetna och det omedvetna, riktigt intressant!


Ussh hade en sjuk dröm inatt, att jag var jätte stor och att mitt ansikte var helt rödflodd och torrsprucket när jag kollade mej i spegeln. inte alls kul.. Nu när jag berättade det till Robin garvade han bara åt mej och sa "alltså en mardröm?" haha ja.. iallafall så vaknade jag idag kl 13, rätt skönt att få sova ut, Robin stack iväg till arbetsförmedlingen och sen skulle möta upp hans föräldrar, sen ringde han ner mej och vi skulle luncha med, super god mat på Yoss!  vi gick vidare med dem till indiska och i lite andra affärer, rätt mysigt. Nästa vecka bestämde jag och Robins mamma att vi skulle ta en runda på stan och fika o kika runt efter julklappar, mysigt!!   Sen blire julbak med familjen deras! Vi skulle väl åkt dit idag, men Robin orkar inte, istället kanske vi ska ta en sväng till badhuset ikväll! Härligt! Förövrigt så händer inte så myket ska ta hand om kajsa lite, plus ta hand om kajsa i hela janurari, eftersom Robins förädrar ska till Florida och sedan en kryssning till Karibien. Så 6 veckor med Kajsa! Vi får även ha deras hus, plus hästar, 3 totala katter! Kommer bli skoj!   


Ska käka ett knäckebröd nu och sedanförbereda till badhuset!


Av J - 9 december 2010 00:00

Jag vill verkligen inte att detta ska hända. Men beslutet är ditt, har iallafall varit ärlig mot dej...   

Ett telefonsamtal imorgon och vi får se vad som händer....

Ovido - Quiz & Flashcards