misssj

Alla inlägg den 2 december 2010

Av J - 2 december 2010 23:25

Som jag sagt innan så har jag inte orkat lägga energi på vissa saker, meeen idag. Fick jagett samtal och jag är faktiskträtt glad fördet samtalet för både min kompis och min pojkvän fick se någonting dem inte trodde innan.

Väldigt skönt att för en gångs skulle ringde människan upp mej istället för att ta det med min pojkvän. Tyckte Robin också a skönt *aplåder?* ne... inte ens värt o ge.


Men jag gillar iallafall att i försökte sätta mej och min bästa kompis mot varandra, men som tur är gick jag inte ens på ert skit   Jag kan ju lugnt säga att hon blev arg och jag har inte sett henne så arg sen... ja jag vet inte när. Melinda och är 1 av få personer jag litar på till 100 %. Så jag vet att hon aldrig skulle kunna säga någonting negativt eller ljuga om mej bakom min rygg, utan att hon kommer direkt till mej om det är någonting. Såå.. vem vet hur mycket mer skit dem sagt om oss alla? Melinda som sagt ingde själv upp denne och ifrågasatte detta den sagt, jag satt inne medans hon va ute på balkongen och jag hörde bara hur hon skrek emellan åt. Men ja.. personen fick iallafall ifrån sig att den "har för sig det" haha hmm ja...


Sen gillade jag också att ni sa att all drama är pågrund av mej, sen jag blev tillsammans med Robin? Haha. ja.. så frågade jag "jaha.. hur länge har det pågått då?" (jag vet att detta pågått 1 månad nu)

Men ja, personen svarade 6 månader. Det var lite roligt och skrattretande pågrund av att jag och Robin varit tillsammans betyyyydligt mycket längre än så!


Ni la er i mitt förhållande ÄNNU en gång. Så jag omvände det och la mej i ERT! vilket avbröts med "Bäst vi avslutar detta nu för det börjar bli för känsligt" (jahaaaaaa, hur tror ni det känns för mej då i 8 månader?) Kanske sved att höra sanningen?





Ja.. Jag tyckte om att denne ringde,  Mmen jag förstår inte vad denne ville få ut av det när den inte ville lyssna o få svaren på frågorna som den ställde?

Plus, detta är fortfarande min blogg, jag rensar mina tankar, så läs inte den om ni inte vill höra på faktan! Plus så har jag inte ens nämnt några namn om er som denne personen sa   Så utpekande tycker jag inte man ska vara iaf.


Plus när jag sa att jag måste få umgås med andra kompisar än med dennes partner, så fick jag tydligen inte det, hur jävla roligt är det och hänga med 1 person i princip varje dag? Ska jag tappa mina kompisar för det? ..nej tack..


Allt skit prat kommer ändå att komma fram, frågan är bara hur mycket mer dessa sagt? Jag vet också att dessa personerna kommer att sitta och läsa min blogg imorgon för att se mitt inlägg jag skriver nu. Roligt hur man blir kontrollerad och får skit för att man umgåtts med andra!


Iallafall så sa denne personen att om jag fortsätter skriva om dem så kommer det "gå illa till". jaha? ett hot? nice! Men men fortfarande min blogg. Lämna oss då ifred? Läs inte? Är det så frestande?





Ja men. denne personen ringde och avslutade sin kontakt med min pojkvän, toffel? och ja.. visst, sure! Lycka till säger jag och ha ett bra liv   








Kvällen spenderades med melinda och färgade hennes hår, johan kom hem och vi stack över och hämtade upp min pojkvän, vidare till Harrys och åt god mat, sen till hemmakväll! Så alldeles strax ska jag och älskling kolla på film. Mys!

I helgen ska vi ha myskäll med Melinda och Johan, nästa helg åker vi till Göteborg!  Så är det någon från Göteborg som läser bloggen som vet något bra uteställen, kan ni ju skriva!

Av J - 2 december 2010 00:35

(Jag kommer sno fridas inlägg nu!  För detta gäller mej med!)


Är väldigt intressant tycker jag. jag har väl några jag kan gissa läser, men resten? ibland bara sticker det iväg (alltså, inte med typ 10 000 men ja ni fattar). bara poff sådär. väldigt spännande. undrar vem det är som är så intresserad av mitt liv? (för jag skriver ju precis ALLT här) *host host*
 
Så klockrent!   
Av J - 2 december 2010 00:13

Haha åh orkar inte ens kommentera vissa människor! Bara för roliga! Trotts att jag varit sjuk har jag fått mej skratt, skratt och återigen skratt.........

Får för sig saker, hoppar på min pojkvän, snälla rara, ta det med mej istället så kan ni få svar på allt istället?   Robin ska inte få skit för något.. spec inte av en viss person, som kanske borde ta o titta på sitt egna sak istället? haha.


Tom Robin skrattade åt det idag, trotts att han inte vill eller orkar bry sig. Jag tyckte synd om honom att han fick ta disskusionen, men när jag stod här och förnade håret såg jag honom skratta till ibland och hur han verkligen inte orkade lägga energi på det så såg han det jag har sett länge.. Egentligen ville han bara få slut på det..

Att folk bara orkar!! haha. ahja!


Men vid 6 gick jag in i dushen knaprade lite piller, alltså panodil!

För att få febern att gå ner, fräshade upp mej lit och tog mej ner till min kompis modevisning som med rätta ord var mycket bra! Ja orkade dock inte stanna länge.. kändes hur en kall vind genom kroppen kom då och då. Melinda gick med i Make up stores club, köpte någon kort tröja och för mej blev inköpet 2 stycken kavajer! 1 kort och 1 lång variant! Jätte snygga!!!   

Vi gick och handlade lite och sen hem igen direkt och la mej i sängen, trotts att jag var uppe 2 timmar så tog det rejält på mina krafter! ush..



Nu är allt inköpt nu är bara interskorna på tur, jag har skor menjag vill köpa "årets skor!" några riktigt snygga!

Fick även förfrågan idag från Robins pappa om vi åker ner till Schweiz å nyår och firar det där.. men ja det återstår och se!




Ovido - Quiz & Flashcards