misssj

Direktlänk till inlägg 26 december 2010

Söndagen den 26

Av J - 26 december 2010 18:39

    God jul i efterhand   

Har haft fullt upp!

I torsdags efter jobbet kom Robin och hämtade mej, körde ut till hans föräldrar, sov där, när vi vaknade så åkte vi till Maxi och handlade lite åt hans mamma och sen fram med alla paket, in i dushen för o göra sig iordning oc sedan kom alla secsivt hem. Först kom hans bror med familj, och sedan den andre brodern. Vi började med att äta lite julplock och dricka snapps. Vi pratade och hade kul, efter en stund fikade vi och ja, som alla vet så äter man sjukt mycket julmat, nästan så att man mår dåligt! Dock åt jag mest bara lax och sill samt grönkål! mm gotti! Mormor droppade in och hennes pojkvän, alla blev smått fulla. öppnade julklappar, Mest fick ju ungarna, men det blev lite också till oss! Jag och Robin fick jubeleums Wii, som är rött, åt så fint det var! vi fick tränings plattan till den också, samt 2 extra kontroller! Vi fick 2 säng lampor och knästrumpbyxer, jag fick en sån gammaldags fick ur som var poppis innan, vilket jag önskade mej! Skit bra att ha på jobbet när man inte får använda vanlig klocka! Skit bra också att det var sekundvisare så att man ofc kan ta pulsen

Så nu behöver jag inte köpa någon klocka till jobbet! Skit bra! Fick även presentkort på Make up store vilket jag sa till Robin att jag ville ha, haha och idag tog han med mej till Game för att välja vilket spel jag ville, och jag tog ju så klart SIMS spelet! Han vill ju inte ha någon kontakt med sitt ex, och sket i att fråga henne om sims spelet, så han köpte ett till mej, stackarn! Men glad blev jag iaf!  Köpte även massa wii spel som vi ska ha när vi festar! Lite party spel som man kan dansa och sjunga! As roligt. Vi köpte äve marakassar till det, haha! eller ja.. Robin villeha de BARA för att det kostade 8 kr! åh!. HAHA.


Vad fick Robin då? Jo, han fick ju nytt tagentbord till datorn i födelsedags present! svinigt dyrt.... Nu fick han hörlurar till spelandet! Bra va?   AS snygga! Dock jävligt dyra... Men det är han mer än så värd! Vill man ha de bästa så får man ju offra sig! Alltid är inte dyrast bäst heller, men dessa skulle tydligen vara extremt bra! Så nu sitter han med simon och spelar!


  


Dem var tydligen jätte bekväma också!

Vi bytte ju såklart klappar innan vi åkte iväg till hans föräldrar, så vi slipper att dra fram och tillbaka allting!


Iallafall så när vi skulle hem så sprang jag i trappan ner för att vi skyndade oss hem föratt ge oss iväg på fest, så när jag sprang ner för trappan så halkade jag och ramlade ner,så ont har jag i rumpen nu! haha. helt blå och dunkar som fan. MEN  MEN det hindrar ju inte för att man ska gå ut! Ibland så är raggsockar skit helt enkelt! Vi körde snabbt hem, käkade vanlig mat och iväg till Henke dit festen flyttades! Var mysigt, alla var lagom fulla men till slut så blev man ju as packad iom att man blandade rena häxdrinkar! Så det slutade med att jag kramade toaletten resten av natten! Tror robin tyckte det var ganska skönt att jag däckade iom att han var as full på julafton! Lite alkohol förgiftad, haha nää! men iallafall så sov jag gott inatt iallafall! Idag fick jag ju mitt spel, så ska snart beställa nyårsklänning och installera wii-et. få in resten av kläderna i garderoben! eftersom jag tvättade alla kläder i onsdags, så låg det i tvättpåsar här tills idag! Så nu ska jag ner och handla lite sallad, ska göra en bönsallad tänkte jag och sedan städa undan mer!  Så ha så kul alla där ute!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J - 20 mars 2012 18:46

Nopp inte lång tid kvar, ca 2 veckor kvar innan Fias lilla knodd kommer ut. Ska bli så kul, tror hon kommer lyckas väldigt bra som mamma    dock kan han ju komma när som! Har köpt en liten bebis present men ska nog ta och köpa en till sak som jag tro...

Av J - 14 mars 2012 21:08


Guuuud va jag längtar just nu till att åka på semester!! känner det i hela kroppen!   En bild på huset i Portugal!     Idag följde Henke med oss hem iom att vi hade hans katt + så va Robin ledig idag så kom han idag, skulle egentligen redan k...

Av J - 12 mars 2012 19:09

iband lönar det sig att vara hjälpsam. Har gjort väldigt många saker sista tiden som jag varit stolt över faktiskt. Finns mycket folk inte vet som jag/vi gör, som egentligen folk inte kommer se. Men det viktigaste är att vi/jag gör det så att vi är...

Av J - 11 mars 2012 20:33

jobb jobb och åter jobb. Fredags jobabde sent, mötte upp Robin för att dra vidare till Felix på inflyttningsfest där vi bland annat träffade nord hans flickvän, joel och övriga människor. I veckan sov jag inne i stan så jäkla skönt att sova ut på en ...

Av J - 6 mars 2012 20:22

Ush är dödstrött! uppe sedan 05.30 imorse, fick ta bussen 07.30 för ett möte inne i stan, hem, lagat mat till älsklingen imorgon, fixat tvätten, fixat massa pappren.. ja.. imorgon är det möte igen på kvällen på jobbet, trosdag är det möte på morgonen...

Ovido - Quiz & Flashcards