misssj

Direktlänk till inlägg 23 december 2010

hahahhha jag garvar ihjäl mej!

Av J - 23 december 2010 00:11

Var precis inne på Kissies blogg och läste lite kommentarer, vilket är väldigt kul ibland! Här är en kommentar som jag inte kan sluta skratta åt!
Jonna says:

kära alexandra.
jag råder dig att lyssna på mig, för jag vill ditt eget bästa.
Det jag vill säga är att, om du inte skärper dig snart kommer du inte att komma till himmelen. Gud vakar över oss, och särskilt på dig tror jag. För det första dricker du mycket alkohol, vilket är en grov synd. Ingår i dödssynden frosseri, du bör avhålla dig från detta om du vill vara på guds sida. Dessutom gör du en hel del, och planerar många operationer. Enligt bibeln ska man inte vara egoistisk eller narscissistisk! Detta är också en synd! Var ödmjuk mot andra istället, och bry dig inte så mycket om dig själv, ditt utseende gör dig inte till en bättre människa.
Du svär också en hel del, vilket också strider mot herrens regler. Ovårdat språk är något mycket dumt, och tro mig: en gratisbiljett rakt ner i helvetet till Belsebub. Vill du spendera resten av evigheten i helvetet, bland brinnande eldar? Sluta upp med detta!
Du och din pojkvän har också antagligen samlag: vilket bara är till för gifta som vill ha barn! vad jag vet är du inte gift? Lilla vän, djävulen gnuggar händerna åt dig! Jag är övertygad om att han sitter där nere just nu, och bara väntar på att du ska omkomma!
Dessutom är du FÖR abort: detta är en MYCKET GROV SYND. Det är att döda, Alexandra, att döda! Precis som att gå ner på stan och knivhugga någon, PRECIS SAMMA SAK! Är du en mördare?
Du har även sagt att du är, bisexuell vilket menas att du känner sexuell dragning till kvinnor också (?) – detta strider också mot bibelns regler. En kvinna och en man, så ska det vara. Sexuella abnormiteter accepteras inte i himmelen. Tänk dig, två änglar av samma kön som är förälskade? Nejnej, det går inte. Du är kvinna, och ska vara med en man – som du kan gifta dig med, och slutligen skaffa barn med. Det är så det ska vara.
För att bli förlåten för allt du gjort, måste du genast ta ut implanteten ut bysten, skänka bort den del pengar som inte är nödvändiga och GENAST GÅ TILL EN KYRKA OCH BE EN HELIG PRÄST BIKTA DIG!
Det är inte för sent Alexandra, Gud förlåter. Du vill väl komma till himlen?
Jag hoppas jag lyckats övertyga dig, hälsningar från
Jonna Eriksson, en helig katolik

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J - 20 mars 2012 18:46

Nopp inte lång tid kvar, ca 2 veckor kvar innan Fias lilla knodd kommer ut. Ska bli så kul, tror hon kommer lyckas väldigt bra som mamma    dock kan han ju komma när som! Har köpt en liten bebis present men ska nog ta och köpa en till sak som jag tro...

Av J - 14 mars 2012 21:08


Guuuud va jag längtar just nu till att åka på semester!! känner det i hela kroppen!   En bild på huset i Portugal!     Idag följde Henke med oss hem iom att vi hade hans katt + så va Robin ledig idag så kom han idag, skulle egentligen redan k...

Av J - 12 mars 2012 19:09

iband lönar det sig att vara hjälpsam. Har gjort väldigt många saker sista tiden som jag varit stolt över faktiskt. Finns mycket folk inte vet som jag/vi gör, som egentligen folk inte kommer se. Men det viktigaste är att vi/jag gör det så att vi är...

Av J - 11 mars 2012 20:33

jobb jobb och åter jobb. Fredags jobabde sent, mötte upp Robin för att dra vidare till Felix på inflyttningsfest där vi bland annat träffade nord hans flickvän, joel och övriga människor. I veckan sov jag inne i stan så jäkla skönt att sova ut på en ...

Av J - 6 mars 2012 20:22

Ush är dödstrött! uppe sedan 05.30 imorse, fick ta bussen 07.30 för ett möte inne i stan, hem, lagat mat till älsklingen imorgon, fixat tvätten, fixat massa pappren.. ja.. imorgon är det möte igen på kvällen på jobbet, trosdag är det möte på morgonen...

Ovido - Quiz & Flashcards