misssj

Direktlänk till inlägg 13 december 2010

Helgen

Av J - 13 december 2010 13:15

  Helgen har varit upptagen! Fredagen så hade jag och Emelie myskväll, väldigt mysigt!

Lördagen jobbade jag ju på ett apotek jag inte varit på innan, och det gick super! Dem tyckte om mej så nu väntas det bara på fler timmar på detta apoteket! Yeey !    Efter jag jobbet bar det av till Göteborg! Nice nice! Väldigt mysigt, bara att jag inte fattar varför alla jävla föräldrar tar med sina bebisar dit? Herregud ahja, hade jag aldrig gjort iallafall.. inte på Jul på Liseberg iaf.. Van en stor Choklad, 2 kg Choklad som jag verkligen vill bli av med! haha, jag som varit sugen på choklad i 2 veckor vann denna på första rundan jag körde! haha lite oförväntat vart inte inställd alls på att vinna, så när han ropade upp mitt nummer så blev jag så chockad så jag ropade "men det är ju jag?!" haha. Ska skänka bort lite till mina kära vänner som vill ha! På kvällen vart vi hos Robins föräldrar, hans mamma fick Wii på deras bröllopsdag så Robin fixade det, så spelade vi i typ 3 timmar. haha ! Lite roligt vart det. Apan följde med så han ska vara där fram tills jul, så hämtar vi hem honom.

Söndagen så vaknade jag vid 12 i det härliga huset! Robin försatte sova, så jag käkade frukost och sen gick jag och Robins mamma bort till ridhuset och red! Mysigt, nästa gång ska jag inviga den lilla bebishästen! Komme bli skoj, för hon gillar mej som fan, så fort jag kommer in till dem så kommer hon fram och myser mej i ansitket! hihi. Så mysig ponny! Vi lagade mat och bakade lussekatter samt pepperkakor! Riktigt mysig helg vart det! Så nu ska jag bara göra mej iordning och promenera bort till jobbet och jobba! Få se vad kvällen bjuder på!


Drömde så konstig dröm om att jag och Melinda sprang runt i hela stan för att köpa en sak som det bara fanns 1 av! hahah. blev även förvånad när en gammal kompis skickade ett mail och frågade om vi skulle träffas och fika, blev glad och givetvis kan vi göra det   , varför inte liksom? Bara trevligt och kul! Så får se när detta blir, ska även träffa Danne någon dagoch fika! Saknar honom som fan.. Synd att man tappar all kontakt när man blir tillsammans med någon, ioförsig så är det inte bara jag utan att han också rtäffat en pingla  . Det som är bra är att vi båda hör av oss iaf! Nä nu ska jag göra en snabb sminkning och iväg till jobbet!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J - 20 mars 2012 18:46

Nopp inte lång tid kvar, ca 2 veckor kvar innan Fias lilla knodd kommer ut. Ska bli så kul, tror hon kommer lyckas väldigt bra som mamma    dock kan han ju komma när som! Har köpt en liten bebis present men ska nog ta och köpa en till sak som jag tro...

Av J - 14 mars 2012 21:08


Guuuud va jag längtar just nu till att åka på semester!! känner det i hela kroppen!   En bild på huset i Portugal!     Idag följde Henke med oss hem iom att vi hade hans katt + så va Robin ledig idag så kom han idag, skulle egentligen redan k...

Av J - 12 mars 2012 19:09

iband lönar det sig att vara hjälpsam. Har gjort väldigt många saker sista tiden som jag varit stolt över faktiskt. Finns mycket folk inte vet som jag/vi gör, som egentligen folk inte kommer se. Men det viktigaste är att vi/jag gör det så att vi är...

Av J - 11 mars 2012 20:33

jobb jobb och åter jobb. Fredags jobabde sent, mötte upp Robin för att dra vidare till Felix på inflyttningsfest där vi bland annat träffade nord hans flickvän, joel och övriga människor. I veckan sov jag inne i stan så jäkla skönt att sova ut på en ...

Av J - 6 mars 2012 20:22

Ush är dödstrött! uppe sedan 05.30 imorse, fick ta bussen 07.30 för ett möte inne i stan, hem, lagat mat till älsklingen imorgon, fixat tvätten, fixat massa pappren.. ja.. imorgon är det möte igen på kvällen på jobbet, trosdag är det möte på morgonen...

Ovido - Quiz & Flashcards