misssj

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av J - 31 maj 2010 22:53

Nej!

SEX AND THE CITY GÅR PÅ BIO; MÅSTE SES! ETT STORT MÅSTE!

 

Måndag 31/5

Jag är 19, brun och Sambo!

Ska på Camping, Bal och åka Studentflak!

Jag ska bli? FULL!

Det är min slutsats.. Jaa

Veckan är full med saker!

Imorgon ska jag på Camp sannarp och campa!

HAHA Emma frågade hur vi ska sätta upp tältet, hon kan inte, jag kan lite och melinda? Jaa.. hon vet nog inte vad ett tält är., haha taskigt! nä hon skojade =)

Men vi är 19 och ska ha galet kul!

Vi tar studenten och ska  ha galet kul!

Har köpt mina student kläder! Äntligen!

 

Det blev:

Vita korta leggins med spets 59 :- Gina

Vit långt linne 99:- Gina

Champange färgad tunika 1.199 :- Dodici

 

Äntligen är det klart!

Shoppade med Emelie förra veckan så det blev lite mer!

Lördagen firade jag min födelsedag! Yippie!

Det började bra! JAPP!

Men kvällen skutade 00.00 min käre pojkvän blev kvar med att krama toastolen! Ja.. han blev för full tyvärr

Men men det tar vi igen nästa helg och studenten!

 

Han har skickat in papper till securitas så jag hoppas han får jobb där!

Har pressat i solarie idag, 25 minuter! HOT! nu är jag brun!

behöver nog bara sola 2 ggr till innan balen som är nästa Söndag, Sture hade lite otur med att det regnade på balen!

Vi däremot säger nyheterna ska få varmt solsken!

 

Längtar och hoppas!

 

Vi var idag och åt på Paradiso på Tylösand! Fatta vad GOTT!

Grekisk mat, dock kostade maten 518 kr, men hallå Fatta vad goott! Jag verkligen njööt av maten!

Det får vi göra om enligt både mej och Robin!

 

Nu ska jag in i dushen och hoppa i sängen! Hoppas på att Robin ska sluta spela så vi kan sova tidigt idag för imorgon är det mitt allra sista prov på gymnasiet för mej och besiktning av Robins hus i Haverdal!

Puss & Kram J!



Ovido - Quiz & Flashcards