misssj

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av J - 19 maj 2010 21:02

Har suttit o funderat.

Jag tänker på min student klänning, innan satt den lite löst så man skulle kunna sy in den lite, nu har jag gått upp i vikt igen så nu sitter den perfekt.

 

Jag satt innan och kollade på mina bilder, herre gud i vintras vägde jag så lite som 53 kg...

Jag ser hemsk ut på bilderna mitt ansikte är helt benigt och hela jag också.. var fanns jag?

Hur kunde jag tillåta mej själv att gå ner så mycket som jag gjorde?

Det var inte självmant heller, så jag undrar hur jag lyckades med det.

Nu har jag gått upp lite igen så jag väger 57. och det tycker jag är helt okej.

Jag har kött på benen, men hallå? Jag är tjej? Killen måste väl ha lite o ta tag i eller?   

 

Nu ska jag gå ner igen, men jag ska bygga muskler!

 

Puss & Kram J!

 

Av J - 19 maj 2010 17:29

IDAG!

Är en skit bra dag, jag har fått gjort arbete! WIIHOO 3 veckor kvar i skolan ! Fatta!! Jag tar STUDENTEN!! fan va gööööööööööööt!

ÅÅHH va skönt!

Kommer bara stå där och njuta av det med mina kära kompisar!

Inte nog med det så är det min Bday nästa väcka den 26 maj! Yes yes MIN födelsedag!!!

Undra vad som väntar mej.. muahha

jag har fått min T-shirt av Vista!




Visst blev den snygg. hhahah han hatar den. men tycker ändå att den är rolig och att det var sött av mej!

 

Överraskning!




  



      För er som undrar, har fått massor av frågor, ja jag bor hos min pojkvän. Först blev det att jag skulle bo här ett tag, men nu bor jag här. Och vi letar lägenhet, en större.

Och vi är väldigt nära på att få. Så nu vet folk det och behöver inte fråga :).

 

Byrån vi köpte förra veckan:




och tavlan Robin målade till mej!



Så jävla söt!

 

Nu ska jag fortsätta plugga!

 

Puss & Kram J!      


Ovido - Quiz & Flashcards